  • 1. Data: 2002-07-23 08:42:56
    Temat: Konto walutowe w Euro - gdzie?
    Od: premek <p...@U...TO.wp.pl>

    Witam

    Jak w temacie, ktos moze ostanio sie orientowal,widzialem ze w Pekao
    jest awista na 0,5% bez oplat, moze ktos ma jakies doswiadczenia.
    a moze gdzies sa bez oplat z dostepem przez inet,
    dla ulatwienia miasto Poznan i mam konta w PKO i Pekao

    pozdrawiam
    premek

  • 2. Data: 2002-07-23 08:58:41
    Temat: Re: Konto walutowe w Euro - gdzie?
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    To teraz ja zareklamuje www.multibank.pl ;-)

    --
    JaKi

  • 3. Data: 2002-07-23 09:04:52
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    > a moze gdzies sa bez oplat z dostepem przez inet,
    > dla ulatwienia miasto Poznan i mam konta w PKO i Pekao

    Jesli bezplatne - to polecam w BZWBK - wymagany jest wklad rownowartosc
    (chyba) 50Euro (przynajmniej dolarow trzeba 50).
    Prowadzenie bezplatne - jesli masz NIK to masz podglad przez Internet.
    W placowce robisz sobie przewalutowanie ze zlotowek na Euro - jesli to
    bedziesz robiel - zrob przelewem wewnetrznym a nie wplata.

    aaaa :) I jest oprocentowane normalnie. Oporcz tego mozesz sobie zaloazyc
    lokate.

    BZWBK w Poznmaniu masz na kazdym rogu :) a sprawdzic sobie mozesz na
    srtonie - jakie jest konkretne oprocentowanie dla Euro.

  • 4. Data: 2002-07-23 09:11:13
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > To teraz ja zareklamuje www.multibank.pl ;-)

    eeee - jak tak mam szczerze mowic - to wole to swoje w BZWBK pod nosem i
    bezplatne ;)

    Aczkolwiek szkoda, ze skasowali w BZWBK mozliwosc przelewania kasy z inego
    konta nna dolarowe. W Multi to jeszcze dziala, sprawdzane na 5 zl ;)

  • 5. Data: 2002-07-23 09:12:58
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    > eeee - jak tak mam szczerze mowic - to wole to swoje w BZWBK pod nosem i
    > bezplatne ;)

    Ja dostaje drgawek jak mam miec stycznosc z tym bankiem ;-)

    --
    JaKi

  • 6. Data: 2002-07-23 09:18:34
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Ja dostaje drgawek jak mam miec stycznosc z tym bankiem ;-)

    Przesadzasz ;)
    A wlasnie w Wawe o towrzyli oddzial - tam gdzie byl budynek Orbisu - kolo
    parku saskiego - niezla lokalizacja :)
    W Warszawie - niedysponentki sa ok.
    Troche mnie wnerwia ich system - ktory coagle sie cos tam rwie przy
    przelewach, ale tak jest b. ok.

    aaa wlasnie - wie ktos czy daja juz Mastercardy??? (w dwnych WBK?)

  • 7. Data: 2002-07-23 09:23:00
    Od: premek <p...@U...TO.wp.pl>

    AMRA napisał(a):

> [...]
    >
    > BZWBK w Poznmaniu masz na kazdym rogu :) a sprawdzic sobie mozesz
    > na srtonie - jakie jest konkretne oprocentowanie dla Euro.

    OK ale ja chcialbym zalozyc tylko konto walutowe nie chce kolejnego
    zlotowkowego, wiec jak wygladaja te przelewy - przewalutowania
    aha i czym jest NIK

    pozdro
    premek

  • 8. Data: 2002-07-23 09:43:50
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > OK ale ja chcialbym zalozyc tylko konto walutowe nie chce kolejnego
    > zlotowkowego, wiec jak wygladaja te przelewy - przewalutowania
    > aha i czym jest NIK

    To moze zaloz a'vista czy cos zeby miec ten NIK - popytaqj - NIK to Numer
    Identyfikacyjny Klienta - jak go masz- masz dostep do Inetu (mozna zawsze
    zaozyc konto + subkonto walutowe a potem zlikwidowac po odpowiednim czasie
    konto - nik zostaje ;) ale jak pisalem sprobuj z a'vista) - wtedy masz
    dostep przez Inet.

    Nie musisz miec bodaj zwyklego konta zeby miec walutowe.

    Co do przewalutowania - to tylko wewnartz to dziala (masz lepszy o promile
    kurs). Kiedys mogles jeszcze przelac z innego banku zlotowki i ci
    przewalutowywalo samio, ale teraz jak slyszalme zablokowali to.

    reasumujac - zaloz sobie tam :)

    Chociaz jak masz w Pekao - to moze zaloz sobie subkonto dolarowe a'vista i
    juz?

  • 9. Data: 2002-07-23 10:53:25
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > Szczerze mowiac to one jest jeszcze srednie. Obiecuja ze je
    > wypoleruja, ale na dzisiaj to nie rzuca na kolana.

    Fakt, ale przynajmniej nie ma juz prowizji wplat/wyplat :))
    A co do 'polerowania', to wlasnie nad tym pracuja :)))

    pzd

  • 10. Data: 2002-07-23 10:55:03
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)