  • 21. Data: 2002-07-23 13:53:38
    Temat: Re: Konto walutowe w Euro - gdzie?
    Od: "Piotr Orzechowski" <news@USUN_SPAMpiotrorzechowski.com>

    "Maciej" <m...@a...skrzynka.pl> wrote in message
    news:slrnajqnb6.2fs.m.domagalski@alpha.home.ostrow.p
    l...
    > Eeee chyba najwygodniej i najtaniej w mutlibanku. Myle sie???

    dlaczego ?

    może jedyna różnica to taka, że w multibanku możesz za darmo napić się kawy,
    ładniejszy wystrój i dysponujesz przez internet

    ale w PKO jest wyższe oprocentowanie , brak opłat, a przez telefon możesz
    zamienić złotówki na walutę i odwrotnie

    w LG wszystko osobiście, ale za to prawie nigdy nie ma kolejek i
    oprocentowanie jest atrakcyjne ( o ile przy poziomie niższym niż 1% można
    mówić o oprocentowaniu)

    pozdrawiam
    Piotr Orzechowski

  • 22. Data: 2002-07-23 14:11:14
    Od: g...@l...mm.pl (Grzegorz Dabrowski)

    Krzysiolek napisal:
    > Czyli nie da się tego zrobić mając wyłącznie konto walutowe w multi.
    > Prawda?

    Prawda

    Z drugiej strony przelew USD-->>PLN w ramach tego samego banku może
    > byłby darmowy, a na zewnątrz szłyby zlotówki,

    jest darmowy

    > więc nie skasowaliby tych nieszczęsnych 0,15% (min 20zl)

    ta oplata dotyczy jedynie przelewow zagranicznych

    Pozdrawiam, Grzegorz

  • 23. Data: 2002-07-23 14:14:56
    Od: "jo44" <j...@f...onet.pl>

    Użytkownik "Krzysiolek" napisał w wiadomości
    :

    (...)
    > I czy można z tego konta prowadzonego w Euro wysłać kasę na konto
    > złotówkowe w innym banku?

    Jak to mawiał Wiech: "Przypuszczam, że wątpię."

  • 24. Data: 2002-07-24 08:17:19
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Tue, 23 Jul 2002 15:42:42 +0200, Krzysiolek
    <k...@K...Obrzud.jest.de.besciak.i.cala.je
    go.banda.tez.rotfl.pl.eu.org>
    wrote:

    >Czyli nie da się tego zrobić mając wyłącznie konto walutowe w multi.
    >Prawda?

    Mozesz miec w Multi wylacznie konto walutowe z dostepem przez inet.
    Oczywiscie jesli bedzie to jedyne Twoje konto w Multi to przelac te
    pieniadze z i do Multi bedziesz mogl tylko SWIFTem.

    >Z drugiej strony przelew USD-->PLN w ramach tego samego banku może
    >byłby darmowy, a na zewnątrz szłyby zlotówki, więc nie skasowaliby
    >tych nieszczęsnych 0,15% (min 20zl)

    Przelewu w walucie nie da sie puscic na zewnatrz korzystajac z opcji
    zwyklych przelewow - system nie przyjmie
    Mozna tylko korzystajac z opcji przelewy zagraniczne - SWIFTem.

    Niezaleznie od banku nie ma mozliwosci wykonania przelewu zewnetrzego,
    walutowego inaczej niz SWIFTem (czyli tak samo jak przelwy
    zagraniczne). KIR nie prowadzi rozliczen w walucie.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 25. Data: 2002-07-24 11:08:31
    Od: <m...@p...onet.pl>

    Wojtek Frabiński napisał:

    > Mozesz miec w Multi wylacznie konto walutowe z dostepem przez inet.
    > Oczywiscie jesli bedzie to jedyne Twoje konto w Multi to przelac te
    > pieniadze  z i do  Multi bedziesz mogl tylko SWIFTem.

    Nieprawda. Wczoraj złożyłem przelew z LGnetu do Multibanki na konto USD i
    rzewalutowali ale po dzisiejszym kursie BRE i dopiero dzisiaj było to widoczne
    na koncie USD. Z tego wniosek, że przewalutowywanie nie odbywa się
    automatycznie lecz ręcznie a co bardziej dziwne w chodząc do historii tego
    rachunku jako rachunek nadawcy widzę nie LG tylko jakiś rachunek wewnątrz
    Multibanku którego wcale nie posiadam. Posiadam tylko rachunek w USD i EUR ale
    ten numer rachunku nadawcy jest jeszcze inny.

    > Przelewu w walucie nie da sie puscic na zewnatrz korzystajac z opcji
    > zwyklych przelewow - system nie przyjmie
    > Mozna tylko korzystajac z opcji przelewy zagraniczne - SWIFTem.

    Nie testowałem niestety przelewu konto walutowe - > konto złotówkowe w innym
    banku. Ale myślę że też nie powinno być problemu. Multibank powinien sprzedać
    walutę po kursie dnia i przesłać złotówki ELIXIREM. Tak przynajmniej tłumaczyła
    mi pani z Infolinii. Nie mogę tego przetestować bo nie mam jeszcze w pełni
    aktywnego konta do wypłat (dopiero co je założyłem).

    MK

  • 26. Data: 2002-07-24 11:24:49
    Od: Krzysiolek <k...@K...Obrzud.jest.de.besciak.i.cala.jego.banda.tez.rotfl.pl.eu.org>

    On Wed, 24 Jul 2002 10:17:19 +0200, Wojtek Frabinski
    <w...@a...net.pl> wrote:

    >Mozesz miec w Multi wylacznie konto walutowe z dostepem przez inet.
    >Oczywiscie jesli bedzie to jedyne Twoje konto w Multi to przelac te
    >pieniadze z i do Multi bedziesz mogl tylko SWIFTem.

    Czyli sie popada w koszty :-(

    >Niezaleznie od banku nie ma mozliwosci wykonania przelewu zewnetrzego,
    >walutowego inaczej niz SWIFTem (czyli tak samo jak przelwy
    >zagraniczne). KIR nie prowadzi rozliczen w walucie.

    Czyli "wchodzący" w złotówkach powinien spokojnie przyjść, a potem
    zostać przewalutowany.
    --
    Krzysiołek

    -------------- Nie zgadzam się ze swoją wypowiedzią --------
    krzysiołe...@b...pl
    Wywal polskie literki z adresu!
    > Nie testowałem niestety przelewu konto walutowe - > konto złotówkowe w
    innym
    > banku. Ale myślę że też nie powinno być problemu. Multibank powinien
    sprzedać

    Kupic!
    Ty dajesz walute, a oni zlotowki.
    Bank kupuje twoja walute i wyplaca/przelewa ci zlotowki

    Pozdrowienia
    ---
    Slawek Kos --> s...@p...com