  • 1. Data: 2002-07-23 06:36:22
    Temat: z konta USD na zł - jak?
    Od: Piotr Morawski <p...@p...onet.pl>

    Cześć,

    Mam problem jak w temacie. Czy ktoś się orientuje jak najlepiej
    zamienić dolary na koncie w pekao SA na złotówki w rachunku w
    Multibanku?

    Jakby to było kilkadziesiąt USD to nie miałbym wątpliwości, ale jest
    tego trochę więcej i wolę uniknąć chodzenia z gotówką po mieście i
    wymieniania w kantorach. Zależy mi również na zmniejszeniu strat
    "kursowych".
    Jakieś rady?

    Pozdrowienia

    Piotr Morawski / p...@p...onet.pl

  • 2. Data: 2002-07-23 07:04:17
    Temat: Re: z konta USD na zł - jak?
    Od: "Piotr Orzechowski" <news@USUN_SPAMpiotrorzechowski.com>

    "Piotr Morawski" <p...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > tego trochę więcej i wolę uniknąć chodzenia z gotówką po mieście i
    > wymieniania w kantorach. Zależy mi również na zmniejszeniu strat

    obawiam się, że wchodzi w grę albo wynajęcie ochrony, albo sprzedaż w PEKAO
    i przelew złotówkowy do multibanku

    pozdrawiam
    Piotr Orzechowski

  • 3. Data: 2002-07-23 07:41:02
    Od: "Wojciech Kozłowski" <w...@w...pl>

    przed kilkoma dniami tak zrobiłem t.j. zlikwidowałem konto dewizowe w PKOSA.
    Całość przelałem na swój ROR złotówkowy.
    Gdybym pobrał dewizy, wymienił w kantorze - zarobiłbym ok. 30 zł,
    ale uważałem, że jest to niewarte ryzyka biegania z gotówka po mieście
    (prawdopodonie przy kantorach moga obserwować wymieniających większe kwoty)

  • 4. Data: 2002-07-24 08:10:16
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Tue, 23 Jul 2002 08:36:22 +0200, Piotr Morawski

> [...]
    >tego trochę więcej i wolę uniknąć chodzenia z gotówką po mieście i
    >wymieniania w kantorach. Zależy mi również na zmniejszeniu strat

    Mozesz tez pomyslec o przelewie krajowym, walutowym z Pekao do Multi
    na konto zlotowkowe albo dolarowe (wtedy bez przewalutowania).
    Ale to i tak bedzie szlo SWIFTem wiec troche potrwa i Pekao policzy
    jak za przelew zagraniczny, nie wiem czy sie oplaci.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 5. Data: 2002-07-30 09:09:32
    Od: Piotr Morawski <p...@p...onet.pl>

    On Mon, 29 Jul 2002 17:00:32 +0200, "AMRA" <a...@a...com>
    wrote:

    >A nie tanej bylo wziac jakegos ubezpieczonego ochroniarza??? :)

    Nie wiem czy żartujesz, czy piszesz na serio?
    Nie znalazłem cennika na http://www.solidsecurity.com.pl :)

    Multibank nie przyjmuje wpłat w USD. Musiałbym wypłacać USD w pekao,
    chodzić po kantorach (lub wymienić na zł w pekao - tutaj kurs w
    multibanku wyglądał korzystniej).

    Dla wygody puściłem przelew w USD. Teraz wydaje mi się, że zrobiłem
    błąd, bo nie wiadomo kiedy dojdzie jak to nie Elixir, a pieniędzy
    potrzebuję na jutro.

    Pozdrowienia

    Piotr Morawski / p...@p...onet.pl

  • 6. Data: 2002-07-30 10:10:21
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Nie wiem czy żartujesz, czy piszesz na serio?

    No nie wiem przy jakiejs sumie - ale przy wiekszych moglo sie oplacac.
    Straznk jest jakby co ubezpieczony....

    Multibank dolary przyjmuje jesli masz swoje konto walutowe - zalozenie kilka
    minut trwa.. :)