  • 11. Data: 2018-01-30 09:50:44
    Temat: Re: Konto tanie dla seniora
    Od: s...@g...com

    W dniu poniedziałek, 29 stycznia 2018 16:37:31 UTC+1 użytkownik Dawid Rutkowski
    napisał:
> [...]
    przeoczyłem (ing, wbk, pko itp...).

    > Hmm, a mBąk to klon? Tzn. oranżada to nawet nie klon, a wręcz oddział mBąka.
    > Chyba że nie lubisz.

    To nie kwestia czy lubie tylko to czy w okolicy taki bank jest i czy punktu nie
    zwinie jak wiatr zawieje.

    > Ale rzeczywiście przeoczyłem - do pewnego stopnia - wbk - "konto jakie chcę" można
    mieć za darmo, a do niego kartę bankomatową - ale to naprawdę jest tylko bankomatowa
    i tylko do bankomatów wbk, płacić nią nie można.

    A to ciekawe. Czytalem o tym koncie ale jakos ta informacja mi umknela.

    Dzieki za wskazówki. Obadamy ten wbk.

  • 12. Data: 2018-01-30 10:00:53
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 29 stycznia 2018 15:41:08 UTC+1 użytkownik s...@g...com
    napisał:

    > Czy jest jakies konto które spełnia takie niewygórowane wymagania czy po prostu
    trzeba sie pogodzić z tym paruzłotywym podatkiem kartowym?

    Popytaj na poczcie
    Bank pocztowy czy jakoś tak oni się nazywają
    Powinni mieć konto takie jakie potrzebujesz
    No i jak trzeba to listonosz z tego konta kase do domu przyniesie.

  • 13. Data: 2018-01-30 10:59:40
    Od: s...@g...com

    W dniu wtorek, 30 stycznia 2018 10:00:55 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

> [...]
    > Powinni mieć konto takie jakie potrzebujesz
    > No i jak trzeba to listonosz z tego konta kase do domu przyniesie.

    Mają.
    Ale senior ich nie lubi.
    Dwa razy poprawiał wniosek o założenie konta/wydanie karty i za kazdym razem zrobili
    błąd w nazwisku :)
    Odpadają...

  • 14. Data: 2018-01-30 11:29:34
    Od: "Zocha" <Z...@Z...pl>

    Użytkownik "Jacek Maciejewski" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Zajrzyj na rekinfinansow.pl, sporo informacji o kontach. Może nawet o
    > walutowych słówko znajdziesz.

    Odpisuje, że "Nie odnaleziono adresu" dla:
    rekinfinansow.pl i rekinfinansowy.pl

    Pozdrawiam
    Zofia

  • 15. Data: 2018-01-30 11:47:51
    Od: b...@o...pl

    > Taką stronę kiedyś zrobiłem: http://telefix.ugu.pl/banki.htm - w miarę
    > aktualna, może ci się przyda.
    > --
    > Grzexs

    Aktualna tylko w miarę. Konto Wyższej Jakości w Alior oraz Konto Godne Polecenia w
    BZWBK od kilku miesięcy nie są już oferowane .

  • 16. Data: 2018-01-30 12:00:04
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-01-30 o 11:29, Zocha pisze:
    > Odpisuje, że "Nie odnaleziono adresu" dla:
    > rekinfinansow.pl

    SOA1

    --
    Liwiusz

  • 17. Data: 2018-01-30 12:06:24
    Od: "Zocha" <Z...@Z...pl>

    > Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > SOA1

    Na czym miała polegać Twoja pomoc?

    Zocha

  • 18. Data: 2018-01-30 12:11:45
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-01-30 o 12:06, Zocha pisze:

    > Na czym miała polegać Twoja pomoc?

    Na wskazaniu, że u mnie strona działa, więc pewnie coś nie tak jest z
    twoim internetem.

    --
    Liwiusz

  • 19. Data: 2018-01-30 12:37:16
    Od: "Zocha" <Z...@Z...pl>

    Użytkownik "Jacek Maciejewski" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Zajrzyj na rekinfinansow.pl, sporo informacji o kontach. Może nawet o
    > walutowych słówko znajdziesz.

    Dzięki Jacku. Po kilku próbach udało mi się wejść na tę stronę.
    Jest tam pozycja Konta walutowe. Obejrzę ją dokladnie.

    Pozdrawiam
    Zocha

  • 20. Data: 2018-01-30 18:35:00
    Od: SERG <m...@n...fm>

    W dniu 2018-01-29 o 15:41, s...@g...com pisze:
    > Witam.
    >
    > Czy aktualnie istnieje w jakims popularnym banku konto dla osoby starszej która
    chce po prostu mieć je za darmo, miec mozliwośc wyjęcia emerytury z bankomatu i
    przyjęcia jakiegos przelewu od czasu do czasu?

    > Większość ROR-ów jakie przeglądnąłem ma wymaganie ze za karte placi sie 5-8pln
    jesli sie nie przepusci przez system 300-500pln.

    > Niby dac sie da zrobić ale jednak nie zawsze tyle ta osoba karta zapłaci.
    >
    > Czy jest jakies konto które spełnia takie niewygórowane wymagania czy po prostu
    trzeba sie pogodzić z tym paruzłotywym podatkiem kartowym?

    Sprawdź Millennium Bank.
    Sam u nich mam konto od 2011 roku.
    Wystarczy 1000 zł wpływu miesięcznego na konto + 1 operacja kartą (nawet
    na 1 zł) by mieć prowadzenie konta za free wraz z wypłatami ze
    wszystkich bankomatów w PL również za free. Obsługa kasowa oczywiście
    też jest za darmo.
    Trzeba tylko przy zakładaniu konta i karty uważać by nie wepchali
    jakiegoś dodatkowego i opcjonalnego ubezpieczenia do karty.