  • 1. Data: 2018-01-26 16:01:44
    Temat: Śledzenie zmian w kursach walut
    Od: "Zocha" <Z...@Z...pl>

    Proszę o podanie adresu wiarygodnej, łatwej w śledzeniu
    strony internetowej, podającej bieżące zmiany w kursach
    podstawowych walut: USD, Euro, Funta szterlinga w stosunku
    do złotego oraz zmiany w kursach na przestrzeni zadawanego,
    dłuższego okresu czasu.

    Pozdrawiam
    Zocha

  • 2. Data: 2018-01-26 16:22:12
    Temat: Re: Śledzenie zmian w kursach walut
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    https://stooq.pl/q/?s=usdpln&c=1d&t=l&a=lg&b=0

  • 3. Data: 2018-01-26 20:34:36
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 26-01-18 o 16:01, Zocha pisze:
> [...]
    > podstawowych walut: USD, Euro, Funta szterlinga w stosunku
    > do złotego oraz zmiany w kursach na przestrzeni zadawanego,

    Jeśli ma być wiarygodna, to NBP. Zawsze możesz się na tabelę powołać.

  • 4. Data: 2018-01-26 21:22:29
    Od: "Zocha" <Z...@Z...pl>

    > Jeśli ma być wiarygodna, to NBP. Zawsze możesz się na tabelę powołać.

    Do powoływania się - tak, ale do śledzenia zmian - nie.

    Pozdrawiam
    Zocha

  • 5. Data: 2018-01-27 12:38:00
    Od: "Zocha" <Z...@Z...pl>

    > Użytkownik "wiatrak" <w...@y...pl> napisał w wiadomości

    > https://stooq.pl/q/?s=usdpln&c=1d&t=l&a=lg&b=0

    Strona wygląda profesjonalnie i pewnie jest wiarygodna,
    o co prosiam, ale jak dla mnie, jest zbyt skomplikowana.
    Chodziło mi o łatwe śledzenie zmian i robienie porównań.

    Ale oczywiście dziękuję.

    Pozdrawiam
    Zocha

  • 6. Data: 2018-01-27 12:54:20
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-01-27 o 12:38, Zocha pisze:

    > Strona wygląda profesjonalnie i pewnie jest wiarygodna,
    > o co prosiam, ale jak dla mnie, jest zbyt skomplikowana.
    > Chodziło mi o łatwe śledzenie zmian i robienie porównań.
    > (...)

    Ale co tam jest skomplikowanego?
    Podajesz zakres dat, ewentualnie drugą walutę i masz wtedy podwójny
    wykres do porównania.

    Jakby coś: nie siedzę w tym, pierwszy raz widzę tę stronę.
    A o walutach wiem niewiele więcej niż to, że są ;)

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 7. Data: 2018-01-27 13:29:20
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    > Strona wygląda profesjonalnie i pewnie jest wiarygodna,
    > o co prosiam, ale jak dla mnie, jest zbyt skomplikowana.
    > Chodziło mi o łatwe śledzenie zmian i robienie porównań.

    Dziś i jutro nie możesz śledzić zmian, giełdy nie pracują. Ale zerknij
    na nią w poniedziałek, masz śledzenie na bieżąco, kursy odświeżają się
    automatycznie co kilkanaście sekund.
    Nie ma chyba lepszej strony.
    Chyba że nie wiesz czego chcesz :)