  • 21. Data: 2018-01-31 09:37:51
    Temat: Re: Konto tanie dla seniora
    Od: s...@g...com

    W dniu wtorek, 30 stycznia 2018 18:35:00 UTC+1 użytkownik SERG napisał:
> [...]
    chce po prostu mieć je za darmo, miec mozliwośc wyjęcia emerytury z bankomatu i
    przyjęcia jakiegos przelewu od czasu do czasu?

    jesli sie nie przepusci przez system 300-500pln.

    trzeba sie pogodzić z tym paruzłotywym podatkiem kartowym?

    > Sprawdź Millennium Bank.
    > Sam u nich mam konto od 2011 roku.
    > Wystarczy 1000 zł wpływu miesięcznego na konto + 1 operacja kartą (nawet
    > na 1 zł) by mieć prowadzenie konta za free wraz z wypłatami ze
    > wszystkich bankomatów w PL również za free. Obsługa kasowa oczywiście
    > też jest za darmo.
    > Trzeba tylko przy zakładaniu konta i karty uważać by nie wepchali
    > jakiegoś dodatkowego i opcjonalnego ubezpieczenia do karty.

    OK. Zerkniemy. Millenium jest najbliżej nieco w kiepskiej lokalizacji.
    Ale moze warto...

  • 22. Data: 2018-01-31 20:25:21
    Od: Camis <c...@d...pl>

    On Monday, 29 January 2018 15:41:08 UTC+1, s...@g...com wrote:
> [...]
    chce po prostu mieć je za darmo, miec mozliwośc wyjęcia emerytury z bankomatu i
    przyjęcia jakiegos przelewu od czasu do czasu?

    Od sierpnia, w każdym banku będzie takie darmowe konto można założyć. No ale jeszcze
    trzeba poczekać.

    https://bezprawnik.pl/darmowe-konto-2018/

    https://businessinsider.com.pl/finanse/darmowe-konta
    -w-banku-dla-wszystkich/ektfw9q

    https://goldenmark.com/pl/mysaver/rachunek-podstawow
    y/

  • 23. Data: 2018-01-31 21:06:17
    Od: Grzexs <g...@u...pl>

    > Aktualna tylko w miarę. Konto Wyższej Jakości w Alior oraz Konto Godne Polecenia w
    BZWBK od kilku miesięcy nie są już oferowane .

    Poprawię, jak znajdę czas i chęci.

    --
    Grzexs

  • 24. Data: 2018-01-31 23:09:11
    Od: s...@g...com

    W dniu środa, 31 stycznia 2018 20:25:23 UTC+1 użytkownik Camis napisał:

> [...]
    przyjęcia jakiegos przelewu od czasu do czasu?

    > Od sierpnia, w każdym banku będzie takie darmowe konto można założyć. No ale

    Tak, mam świadomość tej zmiany.
    Jednak nie do końca jest to to co senior oczekuje.

    Standardowy scenariusz bylby taki ze emerytura wplywa na konto, z konta mozna zrobic
    pare przelewów i iśc do bankomatu wyjąć ile się potrzebuje.

    I całośc bez opłat, albo z bardzo symbolicznymi.
    Te 5-8pln od biedy jest do przełknięcia. Ale jednak jest to pi*oko 1% przychodów więc
    niemało...

    To konto standardowe to narazie w zajawkach samo konto. A karta bankomatowa juz moze
    kosztować...

  • 25. Data: 2018-01-31 23:14:44
    Od: Camis <c...@d...pl>

    On Wednesday, 31 January 2018 23:09:13 UTC+1, s...@g...com wrote:

    > To konto standardowe to narazie w zajawkach samo konto. A karta bankomatowa juz
    moze kosztować...

    Widać nie doczytałeś, karta też będzie za darmo jak i 5 wpłat/wypłat z obcych
    bankomatów. W tym wszystkie bezpłatne z bankomatów danego banku.

  • 26. Data: 2018-01-31 23:42:25
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    W dniu 30.01.2018 o 09:50, s...@g...com pisze:
    > To nie kwestia czy lubie tylko to czy w okolicy taki bank jest i czy punktu nie
    zwinie jak wiatr zawieje.

    Ludzie to zawsze by chcieli żeby było dobrze, bezpiecznie i pewnie. A
    czasami trzeba powalczyć, wyjść z jaskini, przed tygrysem uciekać...

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 27. Data: 2018-02-01 00:45:29
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Są juz przrciez darmowe konta w bankach dla seniorów.

    --
    animka

  • 28. Data: 2018-02-01 16:05:19
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2018-01-31 o 23:09, s...@g...com pisze:

    > Tak, mam świadomość tej zmiany.
    > Jednak nie do końca jest to to co senior oczekuje.

    Dlaczego bezpłatne konto nie jest tym, czego senior oczekuje?
    Bezpłatność?
    Możliwość zrobienia paru przelewów?
    Bezpłatne wyjęcie gotówki z bankomatu?
    Która z tych możliwości powoduje, że "Jednak nie do końca jest to to co
    senior oczekuje."

    > Standardowy scenariusz bylby taki ze emerytura wplywa na konto, z konta mozna
    zrobic pare przelewów i iśc do bankomatu wyjąć ile się potrzebuje.

    A co stoi na przeszkodzie, żeby tak właśnie postępować po założeniu w
    sierpniu darmowego konta?

> [...]
    więc niemało...

    > To konto standardowe to narazie w zajawkach samo konto. A karta bankomatowa juz

    A po kiego grzyba wtedy karta bankomatowa?
    Debetowa chyba korzystniejsza, bo czasem można nią zapłacić.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/