  • 1. Data: 2012-06-14 19:40:22
    Temat: Konto oszczędnościowe w Banku Pocztowym
    Od: Piotr <s...@m...mil>

    Jak jest naliczane oprocentowanie w koncie oszczędnościowym w tym banku?
    Np. wpłacam 101 tys. PLN, to czy całość będzie oprocentowana 6%, czy
    pierwsze 10 tys.na 3%, druga "dycha" na 4%, itd a dopiero nadwyżka ponad
    100tys. na 6%?
    I czy są jakieś "haczyki" na które trzeba zwrócić uwagę? Szukam jakiejś
    alternatywy dla BGŻ Optimy, bo już za 3 tygodnie kończy się tam promocja
    :( A oferta Pocztowego wydaje się być interesująca..

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2012-06-15 02:14:18
    Temat: Re: Konto oszczędnościowe w Banku Pocztowym
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    Użytkownik "Piotr" <s...@m...mil> napisał w wiadomości
> [...]
    > alternatywy dla BGŻ Optimy, bo już za 3 tygodnie kończy się tam promocja
    > :( A oferta Pocztowego wydaje się być interesująca..

    Wpłać mi 40 tys a dam 7%. To mniej niż 9,9% , które płacę teraz bankowi
    zmylenium :)

    Feromon

  • 3. Data: 2012-06-15 13:29:19
    Od: " " <a...@g...pl>

    Piotr <s...@m...mil> napisał(a):

    > Jak jest naliczane oprocentowanie w koncie oszczędnościowym w tym banku?
    > Np. wpłacam 101 tys. PLN, to czy całość będzie oprocentowana 6%

    Tak
    http://www.pocztowy.pl/indywidualni/konta/pocztowe_k
    onto_oszczednosciowe/

  • 4. Data: 2012-06-15 20:36:20
    Od: "jf" <p...@o...eu>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup

    --
    Informacje z Infolinii Banku pocztowego.
    Jak się wpłaci 101 000 zł i trzyma się 30 + 28 dni,

    Nie wiem dlaczego do tego konta nie dają karty płatniczej.
    Trzeba założyć dodatkowo ROR na 0%. Taką dostałem odpowiedź.
    Jurek

  • 5. Data: 2012-06-15 23:17:35
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Piotr" jrd7ls$ljc$...@n...news.atman.pl

    > :( A oferta Pocztowego wydaje się być interesująca..

    Merytorycznie jest 6.2% na 6 miesięcy.
    Millenijnie -- 7% a wiśta wio. :)
    Optymalnie 6.5%....
    Jakieś Ideologie dają 9%...

    BTW -- merytorycznie mój szmal procentuje tej nocy
    podwójnie -- na lokacie i na oszczędnym zarazem. :)
    W sumie to około 11%. :) Ktoś daje więcej?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 6. Data: 2012-06-21 21:21:52
    Od: Piotr <s...@m...mil>

    > Merytorycznie jest 6.2% na 6 miesięcy.
    > Millenijnie -- 7% a wiśta wio. :)
    > Optymalnie 6.5%....
    > Jakieś Ideologie dają 9%...

    Tylko niestety promocyjne 7% Millenium albo 9% Idei są dla bardzo małych
    kwot. Potem oprocentowanie już słabiutkie.

    pozdrawiam

    -