  • 1. Data: 2002-04-16 17:44:47
    Temat: Konto online w USA
    Od: <k...@p...onet.pl>

    Od 1 października będzie można otwierać konta w bankach zagranicznych bez
    zezwolenia NBP.
    Jeżeli ktoś jest zainteresowany otworzeniem konta w USA proszę o kontakt:
    mailto:k...@p...onet.pl?subject=kon
    toUSA

  • 2. Data: 2002-04-16 19:21:56
    Temat: Re: Konto online w USA
    Od: "jo44" <j...@f...onet.pl>

> [...]
    > zezwolenia NBP.
    > Jeżeli ktoś jest zainteresowany otworzeniem konta w USA proszę o kontakt:

    A po diabła mam Cię zawiadamiać???

  • 3. Data: 2002-04-16 19:31:40
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "jo44"
    kontakt:

    > A po diabła mam Cię zawiadamiać???

    pewnie w USA tez jest jakis inteligo-podobny bank ktory placi naganiaczom
    ;-))
    *** blad ***

  • 4. Data: 2002-04-17 18:09:06
    Od: <n...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "jo44"
    > kontakt:

    > pewnie w USA tez jest jakis inteligo-podobny bank ktory placi naganiaczom
    > ;-))

    rachunek w usd + karta maestro (czyli nic ciekawego nawet Visy nie dają)

  • 5. Data: 2002-04-19 08:05:25
    Od: "Ja" <j...@h...pl>

    > rachunek w usd + karta maestro (czyli nic ciekawego nawet Visy nie dają)

    Może polecacie jakieś e-banki? Wystarczyło by mi jakieś savings account
    z kartą bankomatową. Czy takie konto można założyć będąc w Polsce?