  • 1. Data: 2019-05-15 13:10:49
    Temat: Konto + karta kredytowa w Millenium wymaga aż 3 wizyt w oddziale?
    Od: jakson <j...@g...com>

    Skusiłem się na promocję konta + karty kredytowej w Millenium (dają 400zł + np. bon
    do empiku na 100zł) i okazało się, że wymaga to aż 3 wizyt w oddziale (!).
    Też tak mieliście?
    Naprawdę nie ma innej opcji?

    Po wypełnieniu wniosku o konto trzeba iść do oddziału, ew. zamówić kuriera
    (weryfikacji przelewem nie mają). Przy okazji trzeba zmienić 2 rzeczy - ich system
    domyślnie ustawia, że nie jest się rezydentem PL a język do kontaktu na rosyjski.
    Potem należy wypełnić wniosek o KK, czekać na telefon, przejść wstępną weryfikację i
    iść do oddziału z zaświadczeniem o dochodach (mailem czy przez konto wysłać się nie
    da).
    Po weryfikacji zaświadczenia trzeba iść jeszcze raz, żeby podpisać umowę o KK.
    Innowacyjność pierwszej klasy.

  • 2. Data: 2019-05-15 14:34:05
    Od: ToMasz <N...@o...pl>

    W dniu 15.05.2019 o 13:10, jakson pisze:
> [...]
    da).
    > Po weryfikacji zaświadczenia trzeba iść jeszcze raz, żeby podpisać umowę o KK.

    daj proszę linka do promocji na KK w millenium

    ToMasz

  • 3. Data: 2019-05-15 14:51:32
    Od: jakson <j...@g...com>

    > daj proszę linka do promocji na KK w millenium

    Dam wszystko :)

    Konto założyłem z tej promocji:
    200 zł + 100 zł do Empiku z Kontem 360°
    https://goodie.pl/marka/bank-millennium-s-a/promocja
    /200-zl-100-zl-do-empiku-z-kontem-360-2019-04-19-201
    9-05-27?id=bf759f0a-6a44-4983-9d8a-1aee3930e18a&orig
    in=BrandDetails
    https://www.bankmillennium.pl/200-zl-z-kontem-360-em
    pik

    ...ale zastanawiałem się jeszcze nad tą:
    200 zł + 75 zł premii dodatkowej z Kontem 360°
    https://goodie.pl/marka/bank-millennium-s-a/promocja
    /200-zl-75-zl-premii-dodatkowej-z-kontem-360-2019-04
    -19-2019-05-27?id=1b2338ea-dfee-4c18-aefc-cc9dbed0f7
    1c&origin=BrandDetails
    https://www.bankmillennium.pl/200-zl-z-kontem-360-75
    -zl

    Z kartą kredytową było prościej:
    Wiosenne rozdanie! Zyskaj 200 zł i rok bez opłat za kartę
    https://www.bankmillennium.pl/klienci-indywidualni/k
    arty-platnicze
    Bardziej odpowiadała mi babska Impresja:
    https://www.bankmillennium.pl/klienci-indywidualni/k
    arty-platnicze/karty-kredytowe/millennium-impresja

  • 4. Data: 2019-05-15 14:53:09
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "jakson" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
> [...]

    >kuriera (weryfikacji przelewem nie mają). Przy okazji trzeba zmienić
    >2 rzeczy - ich system domyślnie ustawia, że nie jest się rezydentem

    To jedna wizyta - dla konta.

> [...]
    >(mailem czy przez konto wysłać się nie da).
    >Po weryfikacji zaświadczenia trzeba iść jeszcze raz, żeby podpisać

    Innowacyjnosc - ale tu o pieniadze chodzi :-)

    Nie da sie przy pierwszej wizycie wypelnic wniosku o karte i przyniesc
    zaswiadczenie ?

    Zaswiadczenie pewnie mozna poczta :-)

    J.

  • 5. Data: 2019-05-15 15:00:33
    Od: jakson <j...@g...com>

    > Nie da sie przy pierwszej wizycie wypelnic wniosku o karte i przyniesc
    > zaswiadczenie ?

    Wniosek o KK musisz wypełnić sam: albo w bankowej apce albo przez ichnie konto -
    inaczej nie załapiesz się na promocję.

    > Zaswiadczenie pewnie mozna poczta :-)

    Chyba wolę stać w banku niż na poczcie - jeszcze list zginie :)

  • 6. Data: 2019-05-15 15:39:01
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    A tak daleko masz do milka?
    Pomijając oddziały w tzw. "galeriach handlowych" (sajgon kolejkowy, odradzam), nie
    czeka się długo.
    I 3 razy to na własną prośbę - do konta nie potrzeba, kurier jest w porządku,
    przyjeżdża wtedy, gdy mu każesz, może do roboty itp. - a do tego od razu przywozi
    debetowkę, więc dodatkowy plus.
    Dokumenty dochodowe - no, ten raz to trzeba pójść.
    Umowa o KK - tu też chyba można kurierem, choć ja byłem w oddziale, bo mam koło
    pracy.

    200zł za konto wypłacone bez pudła, a teraz kończę zbieranie 360zł moneybacku jako
    łapówki za niezamykanie - i zaraz próbuję, czy się załapię na kolejną edycje ;>
    Skorzystałem też z ubezpieczenia - wizyta domowa lekarza oraz hydraulik.
    KK wypłata do końca maja (mam z pierwszej promo, na łatwiejszych warunkach), potem
    też potestuję dział retencji.
    Ogólnie warto, muszę żonę namówić.

  • 7. Data: 2019-05-15 16:05:35
    Od: jakson <j...@g...com>

    > A tak daleko masz do milka?

    Tyle samo co do poczty, w miarę blisko.

    > do tego od razu przywozi debetowkę, więc dodatkowy plus.

    O, dobre.

    > Skorzystałem też z ubezpieczenia - wizyta domowa lekarza oraz hydraulik.

    Ja też, tylko darmowe jest przez rok - potem chyba 5zł miesięcznie.

    > Ogólnie warto, muszę żonę namówić.

    Też namawiam drugą połówkę, ale jej polecę kuriera :)

  • 8. Data: 2019-05-15 16:09:26
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    >A tak daleko masz do milka?
    >Pomijając oddziały w tzw. "galeriach handlowych" (sajgon kolejkowy,
    >odradzam), nie czeka się długo.

    No wlasnie - ja pod nosem mam taki ... chyba szybciej na poczcie :-)

    J.

  • 9. Data: 2019-05-15 18:28:05

    Jest tu cokolwiek bez zaświadczenia?

    -----

  • 10. Data: 2019-05-15 19:39:34
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Do założenia konta nie potrzeba żadnych zaświadczeń, więc 200zł może dostać każdy,
    kto ma odpowiedni PESEL.