  • 1. Data: 2019-05-14 11:11:39
    Temat: kredyt gotówkowy w Mbank
    Od: "mariusz" <m...@i...pl>

    Mam kredyt gotówkowy w Mbank na 11 tys zł, pozostało mi 69 rat do spłaty.
    Czy spłacając co miesiąc po 3 tysiące, trace na tym ruchu?

  • 2. Data: 2019-05-14 11:25:44
    Temat: Re: kredyt gotówkowy w Mbank
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2019-05-14, mariusz <m...@i...pl> wrote:

    > Mam kredyt gotówkowy w Mbank na 11 tys zł, pozostało mi 69 rat do spłaty.
    > Czy spłacając co miesiąc po 3 tysiące, trace na tym ruchu?

    Co masz na myśli pytając o stratę? Czysto obiektywnie tracisz
    kwotę którą nadpłacasz (nie możesz nią dysponować i nie należy
    już do Ciebie).

    Z tego co wiem, to o ile nie jest to kredyt firmowy, to
    wcześniejsze spłaty nie są obciążone dodatkową prowizją.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 3. Data: 2019-05-14 11:36:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    .org...
    On 2019-05-14, mariusz <m...@i...pl> wrote:

    >Co masz na myśli pytając o stratę? Czysto obiektywnie tracisz
    >kwotę którą nadpłacasz (nie możesz nią dysponować i nie należy
    >już do Ciebie).

    No i procenty w tym jakie ... moze lepiej wplacic pieniadze do Idei
    :-)
    Albo np w PKO pozyczka na 5.11% RRSO ... i splacic calosc ...

    Albo w jakiejs firmie pozyczkowej "pierwsza pozyczka gratis" :-)

    >Z tego co wiem, to o ile nie jest to kredyt firmowy, to
    >wcześniejsze spłaty nie są obciążone dodatkową prowizją.

    Ale cos mi chodzi po glowie, ze ta wczesniejsza splata to w mbanku nie
    taka prosta, od strony technicznej.

    J.

  • 4. Data: 2019-05-14 17:59:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik mariusz m...@i...pl ...

    > Mam kredyt gotówkowy w Mbank na 11 tys zł, pozostało mi 69 rat do
    > spłaty. Czy spłacając co miesiąc po 3 tysiące, trace na tym ruchu?

    Jeżeli masz kredyt na 11 tys a chcesz co miesiac spłacac 3 tysiace
    (przez 69 miesiecy?) to imo zdecydowanie tracisz. Przeciez zamiast 11
    tysiecy, spłacisz prawie 210 tysiecy...
    ;-P

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Albo głosisz swoje poglądy i ponosisz wszelkie konsekwencje, albo

  • 5. Data: 2019-05-14 22:43:10
    Od: s...@g...com

    W dniu wtorek, 14 maja 2019 04:11:40 UTC-5 użytkownik mariusz napisał:
    > Mam kredyt gotówkowy w Mbank na 11 tys zł, pozostało mi 69 rat do spłaty.
    > Czy spłacając co miesiąc po 3 tysiące, trace na tym ruchu?

    Musisz zajrzec do umowy kredytowej w podpunkt o wczesniejszej splacie.
    Tam szukaj o oplatach dodatkowych.

    Moze sie okazac ze kazda taka nadplata spowoduje przeliczenie harmonogramu za co
    sobie bank moze policzyc oplate.

    Wtedy trzeba porownac ile ta oplata wynosi i ile wynosza odsetki od podobnej kwoty
    kapitalu splacanego.

    W praktyce nie powinienes byc na tym stratny.

    Koledzy wyzej troche ci temat zaciemniaja bo jak odsetki od kredytu masz male (tak
    sobie zalozyli) to moze sie okazac ze lepiej te pieniadze gdzies zainwestowac zamiast
    splacac kredyt. Bo co miesiac na tych 3kpln moze sie dac zarobic wiecej niz zaplacisz
    za odsetki kredytu.
    Ale to juz wiecej zamieszania i mysle ze nie o to pytales.