  • 11. Data: 2019-05-16 10:19:08
    Temat: Re: Konto + karta kredytowa w Millenium wymaga aż 3 wizyt w oddziale?
    Od: ń <...@...n>

    Kiedyś likwidowaliśmy rachunki w mille ze dwa lata, ciągle pozostawał jakiś fafnasty
    "rachunek techniczny" otwarty, "nie da się bo
    nie da się" a centralę (czy centralny dział prawny) mamy w Gdańsku i co nam zrobicie,
    to był koszmar nie wart 200 zł.
    To nie żart: poszedłem kiedyś (chyba po dwóch latach) do oddziału, położyłem na stole
    dyktafon i zażądałem zamknięcia wszystkich
    rachunków, zrobiła się rozróba wycieczka kierowników przyleciała i zażądała zabrania
    dyktafonu, powiedziałem że zabiorę natychmiast
    jak tylko wyłączą monitoring i wskazałem palcem na kilka gapiących się na mnie kamer.
    Zastanawiałem się, kto pierwszy wezwie policję.

    -----

  • 12. Data: 2019-05-16 11:16:14
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu czwartek, 16 maja 2019 10:25:10 UTC+2 użytkownik ń napisał:

    > Zastanawiałem się, kto pierwszy wezwie policję.

    I wezwał ktoś? Dokończ tą fascynującą historię, zamknęli w końcu?
    Kontr-przykładu nie dam, bo od lipca mam pierwszą styczność z mille, póki co prawie
    800zł wiśni/orzeszków + korzyści z ubezpieczenia.
    A przy próbie zamknięcia dają orzeszki ;>
    Zobaczymy, co będzie, jak przestaną.
    Ale teraz banki boją się takich numerów, nawet mBąk już odpuścił, widać Rzecznik
    Finansowy nie jest jedynie malowanym urzędem.

  • 13. Data: 2019-05-16 11:51:53
    Od: ń <...@...n>

    Nie wezwali, choć już widziałem oczami wyobraźni wynoszenie mnie przez ochronę ;-)
    OIDP wtedy się dało i się zrobiło, choć za pół roku znów coś pocztą przychodziło,
    uparci.

    -----

  • 14. Data: 2019-05-16 19:58:20
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2019-05-15 o 13:10, jakson pisze:
    > Skusiłem się na promocję konta + karty kredytowej w Millenium (dają 400zł + np. bon
    do empiku na 100zł) i okazało się, że wymaga to aż 3 wizyt w oddziale (!).
    > Też tak mieliście?
    > Naprawdę nie ma innej opcji?
    >
    > Po wypełnieniu wniosku o konto trzeba iść do oddziału, ew. zamówić kuriera
    (weryfikacji przelewem nie mają). Przy okazji trzeba zmienić 2 rzeczy - ich system
    domyślnie ustawia, że nie jest się rezydentem PL a język do kontaktu na rosyjski.
    > Potem należy wypełnić wniosek o KK, czekać na telefon, przejść wstępną weryfikację
    i iść do oddziału z zaświadczeniem o dochodach (mailem czy przez konto wysłać się nie
    da).
    > Po weryfikacji zaświadczenia trzeba iść jeszcze raz, żeby podpisać umowę o KK.
    > Innowacyjność pierwszej klasy.

    nie wiem dlaczego tak miałeś, ale mam dwie KK z Mille, obydwie dostałem
    na podstawie obrotów na koncie

    obroty robię, tylko przelewy własne, gdyż dzięki temu mogę korzystać z
    innej promocji (60 zł moneyback za płatność debetówką i BLIKiem)

    nie byłem ani razu w placówce, zadzwonił gość, wniosek ogarnęliśmy
    telefonicznie, kurier przyniósł KK i to wszystko

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 15. Data: 2019-05-16 19:59:18
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > A przy próbie zamknięcia dają orzeszki ;>
    > Zobaczymy, co będzie, jak przestaną.

    mam to samo, dlatego już 3x konto zamykałem a jakoś cały czas je mam ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 16. Data: 2019-05-16 22:49:04
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Kliki w kilku pojawiają się po jakimś pół roku posiadania konta, ale za to od razu
    szalone (nie ma jeszcze rocznicy a mam 90k gotówki i 30k KK - choć ich jedną KK już
    mam).
    Więc jak chcesz pod razu wiśnie za konto i KK to zaświadczenie trza.

    Tylko santi daje klik od razu po założeniu konta, ale tylko do 4k.

  • 17. Data: 2019-05-16 22:52:14
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Hehe, kończymy pół roku wydatkami majowymi, a w czerwcu klik w "zamknięcie konta" -
    jest już bowiem kolejna edycja tej promo ;>
    Jeszcze sprawdzę, do kiedy trwa, bo może lepiej poczekać do powrotu z urlopu. Ale
    nie, ośrodek ma nowego właściciela i mają terminale sprawić.