  • 1. Data: 2002-07-18 11:36:52
    Temat: Konto dla Polaka w Bawarii - gdzie ?
    Od: Joachim <j...@p...onet.pl>

    Szanowni Grupowicze !

    Znajomy jedzie do Niemiec do Muenchen do pracy.
    Będzie dostawał dniówkę- chciałby wpłącić ją do banku, a na koniec
    przelać na rachunek w Polsce..Western Union nie wchodzi w grę :(
    Czy znacie jakiś bank / Sparkasse , gdzie możnaby założyć konto przy
    założeniu, ze
    1. Znajomy nie będzie miał stałego adresu w Niemczech (w Holandii to nie
    był problem)
    2. ów bank/sparkasse obsługuje przelewy do Polski

    Macie jakieś doświadczenia ?

    Joachim

  • 2. Data: 2002-07-18 20:02:25
    Temat: Re: Konto dla Polaka w Bawarii - gdzie ?
    Od: "Szymon" <s...@w...pl>

    Użytkownik "Joachim" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > [...]
    >
    > Joachim

    Witam,

    to w koncu Joachim czy Agazawa? Komputer ten sam, 30 minut pozniej - ale
    zmiana plci nastapila w miedzyczasie. Ahh, jakie postepy robi ta medycyna :P

    --
    SzYmOn

  • 3. Data: 2002-07-18 22:52:31
    Temat: [OT]Re: Konto dla Polaka w Bawarii - gdzie ?
    Od: "Robson" <m...@w...pl>

    czepiasz sie
    co ma piernik do wiatraka ?
    Czytasz posty czy sprawdzasz kto je z jakiego komputera wysyla ?
    A moze czujesz tu jakis podstep ?
    Jesli tak gratuluje intuicji.
    pozdrawiam
    Robson

  • 4. Data: 2002-07-19 07:38:00
    Od: Joachim <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik Szymon napisał:
> [...]
    > zmiana plci nastapila w miedzyczasie. Ahh, jakie postepy robi ta medycyna :P

    W imieniu koleżanki Agazawy przepraszam - walczyła ze stroną gazeta.pl,
    i - pomimo wyskakującego błędu - okazało się, że jej wiadomość została
    opublikowana (4 razy - nie da sie usunąć !!!). Koleżanka Agazawa
    poprosiła o pomoc mnie, stąd kolejny post na ten sam temat.
    Informuję, że wszystkie postacie wymienione w tym poście są rzeczywiste,
    nie nastąpiła żadna transformacja i nikt nie jest niczyim klonem

    Przepraszam za zamieszanie

    Joachim

    U nas, wajchowych różne
    rzeczy się zdarzają (Mrożek)