  • 1. Data: 2014-03-25 08:19:31
    Temat: Konto d.g. mbank - zamknąłem - mogę otworzyć ponownie i zgarnąć 600 zł? :)
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    Zamknąłem konto d.g. (i wszystkie inne rachunki) w mbanku.
    Dziś otrzymałem potwierdzenie zamknięcia, login jest już nieaktywny.

    Mogę skorzystać z promocji "do 600 zł z kontem firmowym" i zgarnąć
    premię?
    W regulaminie promocji nie widzę zastrzeżeń co do klientów wracających
    http://www.mbank.pl/download/pdf-firmy/do-600-z-z-ko
    ntem-firmowym.pdf

    Testował ktoś?

    WAM
    --
    www.wpolskichgorach.pl
    www.spanienamazurach.pl

  • 2. Data: 2014-03-25 17:48:57
    Od: xbartx <b...@h...net>

    W dniu 25.03.2014 08:19, WAM pisze:
    > Zamknąłem konto d.g. (i wszystkie inne rachunki) w mbanku.
    > Dziś otrzymałem potwierdzenie zamknięcia, login jest już nieaktywny.

    A to?

    "Oferta dla firm istniejących na rynku nie dłużej niż rok."

    Xenocide

  • 3. Data: 2014-03-25 18:07:07
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Tue, 25 Mar 2014 17:48:57 +0100, xbartx napisał(a):

    > A to?
    >
    > "Oferta dla firm istniejących na rynku nie dłużej niż rok."

    Wyjątkowo mało precyzyjne sformułowanie. Wynajmę lokal na rynku ICMPTZ?

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 4. Data: 2014-03-25 19:43:54
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Tue, 25 Mar 2014 17:48:57 +0100, xbartx <b...@h...net> wrote:

    >"Oferta dla firm istniejących na rynku nie dłużej niż rok."
    http://www.mbank.pl/download/pdf-firmy/do-600-z-z-ko
    ntem-firmowym.pdf
    Tutaj jest ten zapis? Nie widzę. Jest taki zapis na stronie ale nie ma
    w regulaminie. Na stronie jest za to zapis:
    "Jeśli prowadzisz działalność dłużej niż rok sprawdź pozostałe konta
    firmowe w promocji" Tylko nie wiem czy to wlasnie t promocja na 600 zl
    obowiązuje.

    WAM
    --
    www.wpolskichgorach.pl