  • 1. Data: 2014-03-24 12:32:02
    Temat: Toyota Bank - duplikat, druga karta? koszty
    Od: "Sawesk" <b...@w...pl>

    Gdzieś posiałem kartę z Toyota Bank. Karta do konta z cashback 5% max 50 pln
    mies.
    I teraz nie wiem czy szukać mocno tej karty, czy złożyć wniosek o nową kartę
    (jakie to koszty i ile trwa?) a może jest opcja duplikat?
    Czy ten cashback można otrzymać wyłącznie przy 5 transakcjach w mies. kartą
    czy może też być jakaś płatność via konto internetowe Toyota Bank?

  • 2. Data: 2014-03-24 17:32:47
    Temat: Re: Toyota Bank - duplikat, druga karta? koszty
    Od: radar <_sara_@_post_._pl_>

    W dniu 2014-03-24 12:32, Sawesk pisze:
> [...]
    > Czy ten cashback można otrzymać wyłącznie przy 5 transakcjach w mies.
    > kartą czy może też być jakaś płatność via konto internetowe Toyota Bank?

    Wiem, to nie moralne ale... mi wymienili bo paypass mi nie działał...

    --
    radar