  • 1. Data: 2014-03-24 10:38:49
    Temat: czy pay24.pl zakończyło współpracę z bzwbk?
    Od: zarząd komplementariusza <z...@p...pl>

    pod adresem
    https://www.pay24.pl/cms,125,zamow_karte.htm
    wszystkie rodzaje kart są niedostępne...

    zastanawiam się czy to chwilowe czy też jest to
    po prostu koniec współpracy tych instytucji...

  • 2. Data: 2014-03-24 17:03:33
    Temat: Re: czy pay24.pl zakończyło współpracę z bzwbk?
    Od: zarząd komplementariusza <z...@p...pl>

    > zastanawiam się czy to chwilowe czy też jest to
    > po prostu koniec współpracy tych instytucji...

    uzyskałem oficjalną 0odpowiedź pay24.pl (email)
    że data "wznowienia współpracy" jest "nieznana"

  • 3. Data: 2014-03-24 19:22:27
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "zarząd komplementariusza" napisał w wiadomości
    >uzyskałem oficjalną 0odpowiedź pay24.pl (email)
    >że data "wznowienia współpracy" jest "nieznana"

    Z drugiej strony to bzwbk zrobil znaczna restrukturyzacje oferty, i
    teraz promuje mastercard i payback.

    przerwa moze byc wiec dluzsza.

    J.

  • 4. Data: 2014-03-24 20:30:56
    Od: zarząd komplementariusza <z...@p...pl>

    jestem mocno zawiedziony, bo standardem rynkowym
    jest pobieranie złodziejskiej 5zł opłaty za każdą
    wypłatę gotówki prepaidem w bankomacie.

    wśród 5 dotychczas obsługiwanych przez pay24.pl
    kart banku bzwbk dwie pozytywnie wyróżniały się
    brakiem opłat za wypłaty gotówkowe w bankomacie

    niestety, kolejnej takiej karty nie kupię.

    tania i dobra oferta została wycofana
    droga i złodziejska oferta jest dostępna.

    krótko mówiąc: wq... się

  • 5. Data: 2014-03-25 08:12:19
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 24 Mar 2014 12:30:56 -0700 (PDT), zarząd komplementariusza
    > jestem mocno zawiedziony, bo standardem rynkowym
    > jest pobieranie złodziejskiej 5zł opłaty za każdą
    > wypłatę gotówki prepaidem w bankomacie.

    Czas sie przyzwyczaic - myslisz ze po co te karty ?
    Zeby na nich zarobic :-)

    J.

  • 6. Data: 2014-03-25 16:50:15
    Od: zarząd komplementariusza <z...@p...pl>

    > Czas sie przyzwyczaic - myslisz ze po co te karty ?
    > Zeby na nich zarobic :-)

    zarabianie na tych kartach tak czy inaczej jest
    możliwe - bo jest opłata za wydanie (15zł) więc
    nic nie chcę za darmo. A tak nie kupię i zarobią
    figę z makiem. No coż, marketingowcy po maturach
    giertychowskich, widocznie ekonomia ich przerosła...