    From: "Piotr Grela \(interpio\)" <i...@d...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Konto Nestor w Banku Pocztowym a nerwy "Seniorki"
    Date: Wed, 11 Jul 2007 17:24:18 +0200

    Użytkownik "Gall Anonim" <g...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:f72l91$4gt$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Proponuje zadzwonić do ZUSu i upewnić się że pieniążki poszły na właściwy
    > rachunek.
    ZUS jak zwykle wysłał 5 lub 6 każdego miesiąca.

    > Przeczytaj jeszcze raz wszystko to co dostałeś z BP. I zwróć uwage na
    numer
    > klienta.
    > Pod gwiazdką ukrywa się ostatnia cyfra numeru.
    Wszystkiego próbowałem, może przysłane hasło w dniu 02.07.2007r.
    działało tylko określonym na wydruku dniu tj. 30.06.2007.

    > Debetu owszem nie, ale kredyt odnawialny w ROR jak najbardziej
    Właściwie mam nadzieję sprawa zamknięta, wysłałem do centrali w Bydgoszczy
    pismo o rozwiązanie umowy i zamknięcie konta.
    Pomimo niepochlebnych opinii, wyrażanych przez sąsiada, który pracuje na
    poczcie o działalności swojej firmy, pozwoliłem mojej Matce na podpisanie
    umowy z Bankiem Pocztowym.
    Eh "mea maxima culpa" - mogłem założyć konto w Inteligo poprzez internet,
    bez problemu i szybko.
    Ciekawi mnie czy na poczcie dalej za opłacenie rachunku pobierają 3,5 zł.?
    --
    Pozdrawiam Piotr Grela