  • 21. Data: 2019-01-06 12:35:26
    Temat: Re: Konta walutowe . Sny Dawida.
    Od: "Alik" <s...@r...pl>

    Użytkownik "Dawid Rutkowski" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:3141b567-c505-4bb3-8e3e-f138c335b76e@googlegrou
    ps.com...

    > Moje masz tutaj:
    > https://cinkciarz.pl/kantor/koszty-i-czas-realizacji
    > sekcja: "tabel opłat i prowizji",

    Pomyliły ci się źródła.

    Pisałeś o opłacie pobieranej przez mBank,
    więc sprawdź co mBank napisał o opłatach pobieranych przez mBank.

  • 22. Data: 2019-01-06 13:13:34
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 6 Jan 2019 12:35:26 +0100, Alik napisał(a):

> [...]
    >
    > Pomyliły ci się źródła.
    >
    > Pisałeś o opłacie pobieranej przez mBank,
    > więc sprawdź co mBank napisał o opłatach pobieranych przez mBank.

    Ale
    "Przelewy do i z banków, które znajdują się na naszej liście
    rachunków, są bezpłatne. Wyjątki:

    -mBank Przelewy do Cinkciarz.pl w obcej walucie są płatne - cennik
    mBanku. Pozostałe przelewy bezpłatne "

    sugeruje, ze w mbanku za darmo nie jest.

    Mowisz, ze sie myla ?

    J.

  • 23. Data: 2019-01-06 13:21:15
    Temat: Re: Konta walutowe .
    Od: "Alik" <s...@r...pl>

> [...]
    >
    > -mBank Przelewy do Cinkciarz.pl w obcej walucie są płatne - cennik
    > mBanku. Pozostałe przelewy bezpłatne "
    >
    > sugeruje, ze w mbanku za darmo nie jest.

    Kto się myli ? O kim piszesz ?

  • 24. Data: 2019-01-06 15:07:36
    Temat: Re: Konta walutowe - w jakich bankach?
    Od: Szymon <a...@w...pl>

    > Ale przelew mBąk->cinkciarz jest płatny.
    > Mimo, że cinkciarz ma konto w mBąku. Po prostu przelewy wewnętrzne waluty w mBąku
    są płatne.

    Tak, masz rację. Nie korzystam z mBanku. Problem jest jednak znany od lat.
    Może udałoby się znaleźć inny kantor, który pozwoli na darmową
    przesyłkę. Tutaj jednak wiele nie pomogę. Korzystam z Cinkciarza i
    Rkantoru, ale w tym drugim pobierają prowizję od przelewu waluty nie
    wymienionej u nich.

    --
    -----------
    Pozdrawiam

  • 25. Data: 2019-01-06 15:36:22
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    > Ale przelew mBąk->cinkciarz jest płatny.
    > Mimo, że cinkciarz ma konto w mBąku. Po prostu przelewy wewnętrzne waluty w mBąku
    są płatne.

    Co to jest mBąk?
    Wydawałoby się, że gimbaza już tu nie przychodzi... :/

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 26. Data: 2019-01-06 16:16:53
    Od: "Alik" <s...@r...pl>

    Użytkownik "Szymon" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Tak, masz rację. Nie korzystam z mBanku. --
    > -----------
    > Pozdrawiam
    > Szymon

    Przecież już napisałem, że Dawid kłamie.
    mBank nie pobiera opłat za walutowe przelewy wewnętrzne.
    Sprawdź w TOiP mBank.

  • 27. Data: 2019-01-06 17:49:34
    Temat: Re: Konta walutowe. mBank TOiP.
    Od: "Alik" <s...@r...pl>

    Użytkownik "Alik" <s...@r...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Szymon" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Przecież już napisałem, że Dawid Rutkowski kłamie.
    > mBank nie pobiera opłat za walutowe przelewy wewnętrzne.
    > Sprawdź w TOiP mBank.

    mBank TOiP str. 8
    3 . Rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy prowadzony w walucie obcej
    - eKonto walutowe1
    https://pdf.mbank.pl/mbankpl/of/tpio/taryfa-osobyfiz
    -16-11-2018.pdf

  • 28. Data: 2019-01-06 19:33:46
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Echh, dyskusja z trollem.
    Wyobraź sobie, że TOiP mB czytałem.
    Ale czy w główce nie może ci się zmieścić, że "przelew wewnętrzny" w mB może oznaczać
    jedynie przelew na konta 11402004 - czyli mBankowe, a nie na "korporacyjne", gdzie
    konto ma zapewne cinkciarz?
    Bo po co by taką informację cinkciarz na swojej stronie umieszczał?
    Zresztą zrób przelew i sprawdź, a nie bajeczki wymyślasz i kłamstwo zarzucasz.

  • 29. Data: 2019-01-06 20:18:47
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 6 Jan 2019 10:33:46 -0800 (PST), Dawid Rutkowski napisał(a):
> [...]
    > Zresztą zrób przelew i sprawdź, a nie bajeczki wymyślasz i kłamstwo zarzucasz.

    Moze robi regularnie i wie :-)

    Taki walutomat
    https://www.walutomat.pl/banki/

    "mBank (również dawny Multibank)
    Opłata za wpłatę

    Walutomat nie pobierze opłaty, ale mBank może naliczyć opłatę według
    cennika

    Opłata za wypłatę
    PLN: 0 zł
    EUR: 5 zł
    CHF: 5 zł
    USD: 5 zł
    GBP: 5 zł
    (ceny w złotówkach są przeliczane na ceny w walucie, którą wypłacasz)

    mBank MSP i Korporacje (dawny BRE Bank)
    Opłata za wpłatę
    0 zł
    Opłata za wypłatę
    0 zł"

    J.

  • 30. Data: 2019-01-06 20:29:37
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Dawid Rutkowski <d...@w...pl> writes:

> [...]
    oznaczać jedynie przelew na konta 11402004 - czyli mBankowe, a nie na "korporacyjne",

    I też mi się kojarzy, że tak było, ale teraz zerknąłem na
    https://pdf.mbank.pl/mbankpl/of/tpio/taryfa-osobyfiz
    -16-11-2018.pdf i
    tam wewnętrzny, to znaczy "prowadzony przez mBank" (chyba że cos
    przeoczyłem.

    > Bo po co by taką informację cinkciarz na swojej stronie umieszczał?
    > Zresztą zrób przelew i sprawdź, a nie bajeczki wymyślasz i kłamstwo zarzucasz.

    Jestem w stanie Ci uwierzyć, ale w świetle teog co przeczytałem w TOiP,
    to chyba bym reklamował.
    KJ
    There appears to be irrefutable evidence that the mere fact of overcrowding
    induces violence.
    -- Harvey Wheeler