  • 31. Data: 2019-01-06 21:02:40
    Temat: Re: Konta walutowe . Sny Dawida.
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sun, 6 Jan 2019 12:35:26 +0100, Alik napisał(a):

    > Pisałeś o opłacie pobieranej przez mBank,
    > więc sprawdź co mBank napisał o opłatach pobieranych przez mBank.

    "c) dokonanie przelewu walutowego wewnętrznego, realizowanego na rachunek o
    numerze rozliczeniowym innym niż 1140 2004 lub 1140 2017 (obowiązuje od
    17.12.2018 r.) - 5 zł"

    I tyle właśnie zapłaciłem w piątek.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 32. Data: 2019-01-06 21:04:01
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sun, 6 Jan 2019 21:02:40 +0100, Borys Pogoreło napisał(a):

> [...]
    > numerze rozliczeniowym innym niż 1140 2004 lub 1140 2017 (obowiązuje od

    W uzupełnieniu - dotyczy TOiP dla firm. Nie wiem jak z kontem osobistym.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 33. Data: 2019-01-06 21:06:19
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2019-01-06 o 13:13, J.F. pisze:

    > -mBank Przelewy do Cinkciarz.pl w obcej walucie są płatne - cennik
    > mBanku. Pozostałe przelewy bezpłatne "
    >
    > sugeruje, ze w mbanku za darmo nie jest.
    >
    > Mowisz, ze sie myla ?
    >

    > J.

    przelewałem już wiele razy z mBank do cinkciarz (ostatnio kilka dni
    temu) i opłat nie było

    ale nie można przelać mbank - cinkciarz - mille, operacja anulowana

    bez wymiany waluty nie można tak przelewać, kasę mogłem jedynie cofnąć
    do mbanku

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 34. Data: 2019-01-06 23:36:24
    Temat: Re: Konta walutowe - w jakich bankach?
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    RobertS <b...@x...pl> writes:

    > oddziały Mille prowadzą obsługę walutową w USD?

    Tak. Trzeba zamawiać wypłaty, i są tam podobno jakieś koszty.
    --
    Krzysztof Hałasa

  • 35. Data: 2019-01-07 00:40:51
    Temat: Re: Konta walutowe. mBank TOiP.
    Od: "Alik" <s...@r...pl>

    Użytkownik "Dawid Rutkowski" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > "przelew wewnętrzny" w mB może oznaczać jedynie przelew
    > na konta 11402004 - czyli mBankowe, a nie na "korporacyjne",
    > gdzie konto ma zapewne cinkciarz?

    I znów napisałeś o czymś o czym nie wiesz, bo napisałeś "może oznaczać".
    Przestań fantazjować i pisz o faktach.

    Napisałeś , że "przelew wewnętrzny walutowy w mBanku jest płatny",
    czyli skłamałeś, bo taki przelew w mBanku jest bezpłatny (oczywiście
    wykonany internetowo, lub ATV).

  • 36. Data: 2019-01-07 06:45:58
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "Alik" <s...@r...pl> writes:

> [...]
    >
    > Napisałeś , że "przelew wewnętrzny walutowy w mBanku jest płatny",
    > czyli skłamałeś, bo taki przelew w mBanku jest bezpłatny (oczywiście

    Nie. Co najmniej dla firm jest płatny.
    https://www.mbank.pl/pobierz/oplaty/taryfa-firmy.pdf
    Przyjmij może do wiadomości, że mBank, to nie tylko rachunki osobiste.

    KJ

    A debugged program is one for which you have not yet found the conditions
    that make it fail.
    -- Jerry Ogdin

  • 37. Data: 2019-01-07 17:31:57
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Tak. Trzeba zamawiać wypłaty, i są tam podobno jakieś koszty.

    w mBanku za awizowaną wypłatę nie ma opłat, coś się płaci jak kasa nie
    zostanie odebrana

    mamy XXI w. ale przelew w USD jest na tyle drogi (0,35% nie więcej niż
    200 zł + ew. koszty banków pośredniczących), że musiałem zamówić USD w
    mBanku (1-2 dni wcześniej) aby zanieść do Mille gotówkę

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 38. Data: 2019-01-07 18:53:34
    Od: "Alik" <s...@r...pl>

> [...]
    > zł + ew. koszty banków pośredniczących), że musiałem zamówić USD w mBanku
    > (1-2 dni wcześniej) aby zanieść do Mille gotówkę

    Opłaciło Ci się ?
    Ile zarobiłeś ? Ile czasu straciłeś ?
    Ryzyko zgubienia ? napadu ?

  • 39. Data: 2019-01-07 21:17:24
    Od: Szymon <a...@w...pl>

    W dniu 2019-01-07 o 17:31, RobertS pisze:
    > w mBanku za awizowaną wypłatę nie ma opłat, coś się płaci jak kasa nie
    > zostanie odebrana

    Nie znam banku, w którym nieodebranie awizowanej wypłaty nie
    skutkowałoby naliczeniem opłaty.

    > mamy XXI w. ale przelew w USD jest na tyle drogi (0,35% nie więcej niż
    > 200 zł + ew. koszty banków pośredniczących), że musiałem zamówić USD w
    > mBanku (1-2 dni wcześniej) aby zanieść do Mille gotówkę

    W dużej mierze jest to wina mBanku. Gdybyś chciał wysyłać w drugą stronę
    (Mille-Cink-mB) to będzie za darmo.

    Wymiana w kantorze Aliora powoduje, iż w ramach tzw. licznika możesz
    wysłać dowolną walutę na dowolne konto za darmo. Pozostaje kwestia
    banków pośredniczących. Z praktyki jednak przelew Alior-CA dochodzi w
    kilka godzin i jest darmowy.

    Co do transportu gotówki - wszystko zależy o jakiej kwocie mówimy. Kilka
    tysięcy zazwyczaj można podjąć od ręki.

    --
    Pozdrawiam