  • 11. Data: 2019-01-03 21:23:30
    Temat: Re: Konta walutowe - w jakich bankach?
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2019-01-01 o 23:14, Bartosz pisze:

> [...]
    rodukty-oszczednosciowe/rachunki-oszczednosciowe/kon
    to-oszczednosciowe-walutowe

    te 1,4% wygląda interesująco

    oddziały Mille prowadzą obsługę walutową w USD?

    ktoś kojarzy jakie są opłaty przy przelewach własnych w ww. walucie?

    SWIFT pewnie kosztowny, ale cinkciarz powinien mieć rachunek w USD w
    Mille...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 12. Data: 2019-01-04 14:57:49
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    chciałem zasilić konto w Mille na zasadzie mBank - Cinkciarz - Mille,
    ale tak się niestety nie da

    czy Mille ma obsługę kasową w USD?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 13. Data: 2019-01-05 20:29:24
    Od: Szymon <a...@w...pl>

    W dniu 2019-01-03 o 21:23, RobertS pisze:
    > te 1,4% wygląda interesująco
    >
    > oddziały Mille prowadzą obsługę walutową w USD?

    W teorii tak. W praktyce nie sprawdzałem.

    > ktoś kojarzy jakie są opłaty przy przelewach własnych w ww. walucie?

    Do Cinkciarza (i pewnie znacznej części innych kantorów mających konto w
    Millennium) nie ma opłat. Przelew wewnętrzny.

    > SWIFT pewnie kosztowny, ale cinkciarz powinien mieć rachunek w USD w
    > Mille...

    Ma. Korzystam.

    --
    -----------
    Pozdrawiam

  • 14. Data: 2019-01-05 20:30:56
    Od: Szymon <a...@w...pl>

    W dniu 2019-01-04 o 14:57, RobertS pisze:
    > chciałem zasilić konto w Mille na zasadzie mBank - Cinkciarz - Mille,
    > ale tak się niestety nie da

    https://cinkciarz.pl/kantor/koszty-i-czas-transakcji
    /nasze-konta-bankowe

    Cinkciarz ma konto w Millennium. Zatem tak jak piszesz się da.

    --
    -----------
    Pozdrawiam

  • 15. Data: 2019-01-05 21:57:35
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu sobota, 5 stycznia 2019 20:31:00 UTC+1 użytkownik Szymon napisał:

    > https://cinkciarz.pl/kantor/koszty-i-czas-transakcji
    /nasze-konta-bankowe

    > Cinkciarz ma konto w Millennium. Zatem tak jak piszesz się da.

    Ale przelew mBąk->cinkciarz jest płatny.
    Mimo, że cinkciarz ma konto w mBąku. Po prostu przelewy wewnętrzne waluty w mBąku są
    płatne.

  • 16. Data: 2019-01-05 22:50:40
    Temat: Re: Konta walutowe
    Od: "Alik" <s...@r...pl>

    Użytkownik "Dawid Rutkowski" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > Ale przelew mBąk->cinkciarz jest płatny.
    > Mimo, że cinkciarz ma konto w mBąku. Po prostu przelewy wewnętrzne waluty
    > w mBąku są płatne.

    Pier..lisz.

  • 17. Data: 2019-01-06 09:38:16
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Do cinkciarza z tą jakże kulturalną erratą - mają tak na stronie.

  • 18. Data: 2019-01-06 09:53:39
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Sprawa rozbija się o to, czy mBąk traktuje przelew na konto cinkciarza w mBąku jako
    przelew zewnętrzny. Wbrew pozorom kiedyś na pewno tak robił, gdy mBąk i BLE to były
    tzw. "różne" banki - a cinkciarz miał na pewno rachunek w "korpo" BLE.
    Może teraz to zmienili - i już korpo nie jest zewnetrzny, albo cinkciarz założył
    konto w mB.

  • 19. Data: 2019-01-06 11:40:10
    Temat: Re: Konta walutowe . Sny Dawida.
    Od: "Alik" <s...@r...pl>

    Użytkownik "Dawid Rutkowski" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...

> [...]
    > rachunek w "korpo" BLE.
    > Może teraz to zmienili - i już korpo nie jest zewnetrzny, albo cinkciarz

    Na tej grupie podawaj fakty z uzasadnieniem i podaniem źródła.
    Swoje sny to opisuj na grupie bajki, itp.

  • 20. Data: 2019-01-06 12:26:21
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    A gdzie twoje źródło?

    Moje masz tutaj:
    https://cinkciarz.pl/kantor/koszty-i-czas-realizacji
    sekcja: "tabel opłat i prowizji",
    rozwijasz: "Wysyłka i odbieranie przelewów: zależne od banków (Niektóre banki
    naliczają prowizje)"
    i masz:
    "Cinkciarz.pl nie pobiera prowizji z tytułu transakcji krajowych. Opłaty wynikają z
    wewnętrznych cenników banków użytkowników.

    Przelewy do i z banków, które znajdują się na naszej liście rachunków, są bezpłatne.
    Wyjątki:

    mBank Przelewy do Cinkciarz.pl w obcej walucie są płatne - cennik mBanku. Pozostałe
    przelewy bezpłatne."

    Więc albo errata do cinkciarza albo czasem pomyśl przed pisaniem.