  • 1. Data: 2004-09-16 12:59:48
    Temat: Re: vw - umowa o karte platnicza
    Od: ruf10 <r...@o...nospam>

    maciej wrote:
    > witam
    >
    > czy wam przyszla razem z waciagami sierpniowymi? Na stronce sie chwala
    > ze powinno byc a u mnie nic ino czyste wyciagi. Czy talko ja jestem taki
    > "uprzywilejowany inaczej" ;)

    a przy zakładaniu konta nie podpisywałeś?

    --
    rufio.pzdr();

  • 2. Data: 2004-09-16 13:00:02
    Temat: vw - umowa o karte platnicza
    Od: maciej <k...@c...to.waw.pl>

    witam

    czy wam przyszla razem z waciagami sierpniowymi? Na stronce sie chwala
    ze powinno byc a u mnie nic ino czyste wyciagi. Czy talko ja jestem taki
    "uprzywilejowany inaczej" ;)

    maciek

  • 3. Data: 2004-09-16 13:08:05
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 16 Sep 2004 15:00:02 +0200, maciej
    <k...@c...to.waw.pl> był(a) uprzejmy(a) napisać :

    >czy wam przyszla razem z waciagami sierpniowymi? Na stronce sie chwala
    >ze powinno byc a u mnie nic ino czyste wyciagi.

    Do mnie przyszła.
    W razie czego możesz wydrukować tą umowe bo jest na ichnim www.

    --

    uzdrawiam

    Grzesiek

    adres: G...@i...edu.pl

    "Myślę, że małżeństwo homoseksualne jest czymś,
    co powinno odbywać się między mężczyzną i kobietą"
    Arnold Schwarzenegger

  • 4. Data: 2004-09-16 13:13:34
    Od: "Michal 'Amra' Macierzynski" <m...@p...pl>

    maciej <k...@c...to.waw.pl> wrote:
    > czy wam przyszla razem z waciagami sierpniowymi? Na stronce sie chwala
    > ze powinno byc a u mnie nic ino czyste wyciagi. Czy talko ja jestem
    > taki "uprzywilejowany inaczej" ;)

    Przyszla - tylko zanim sie zbiore do wypelnienia i wyslania... (nie
    zalacyzli koperty i znaczka kurka ;)

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski || wortal public relations:
    http://www.PRnews.pl

  • 5. Data: 2004-09-16 14:54:31
    Od: p...@w...pl

> [...]
    > zalacyzli koperty i znaczka kurka ;)
    >

    > --
    > Michal 'Amra' Macierzynski || wortal public relations:

    Witam

    Czy moglby ktos zacytowac prawy gorny rog bezplatnej koperty do VW Banku,
    przeciez im chyba rybka czy ktos napisze slowa: "...umowa podpisana z Poczta
    Polska....dnia..." recznie czy przez nich. Wazne zeby doszlo na ich koszt :P

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 6. Data: 2004-09-16 15:53:36
    Od: "misptys" <m...@o...pl>

> [...]
    > Poczta
    > Polska....dnia..." recznie czy przez nich. Wazne zeby doszlo na ich koszt

    prosze bardzo :) koniecznie daj znac na grupe czy doszla, bo ja na szczescie
    nie musze wysylac tej umowy :)

    OPŁATA PRZERZUCONA
    NA ADRESATA
    UMOWA z RUP
    Warszawa
    Ochota-Mokotów
    z dnia
    15.02.2001r.

  • 7. Data: 2004-09-16 16:56:04
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Przyszla - tylko zanim sie zbiore do wypelnienia i wyslania... (nie
    > zalacyzli koperty i znaczka kurka ;)

    No kurka, co za lenistwo w tym narodzie ;-)
    Nawet do 'VWgregatora' nie chce się zajrzeć?;-)
    Ja zajrzałem i znalazłem dwie do wykorzystania ...
    Podesłać ci jedną?
    [Na Twój koszt, oczywiście ;-P]

    St.

  • 8. Data: 2004-09-16 18:50:26
    Od: "Wilczek" <w...@k...pl>

    > No kurka, co za lenistwo w tym narodzie ;-)
    > Nawet do 'VWgregatora' nie chce się zajrzeć?;-)
    > Ja zajrzałem i znalazłem dwie do wykorzystania ...

    A moze juz wykorzystal?
    Ja do tej umowy wlasnie zuzylem ostatnia z tych
    dwoch i nastepnym razem jak bede potrzebowal cos
    wyslac to wyprobuje ten patent z recznym dopiskiem :-)

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 9. Data: 2004-09-16 18:53:53
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > A moze juz wykorzystal?
    > Ja do tej umowy wlasnie zuzylem ostatnia z tych
    > dwoch i nastepnym razem jak bede potrzebowal cos
    > wyslac to wyprobuje ten patent z recznym dopiskiem :-)

    Ludzieeee! A myslałam, że jestem oszczędna - a tu proszę - są gorsi ode mnie
    ;P

  • 10. Data: 2004-09-16 23:00:18
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    Glenn napisała:

    > Ludzieeee! A myslałam, że jestem oszczędna - a tu proszę - są gorsi ode
    > mnie ;P

    <OT> Cześć Glenn :) Jak tam po wakacjach, </OT>
    płaciłaś kartami? zdasz jakiś raport?

    St.