  • 1. Data: 2003-03-11 11:36:13
    Temat: System bankowości elektronicznej dla firm wieloodziałowych
    Od: "Tomek" <n...@e...pl>

    Interesuje mnie czy ktoś miał kiedyś doświadczenia z systemem elektronicznej
    bankowości dla wielooddziałoswych organizacji. Chodzi głównie o system, w
    ktorym centrala firmy kontroluje rachunki oddziałów (podgląd, zgoda na
    przelewy powyżej określonej kwoty etc.). Szczególnie interesuje mnie usługa
    MiniBank24 w BZWBK.

    TS

  • 2. Data: 2003-03-11 15:24:36
    Od: g...@p...onet.pl

> [...]
    > przelewy powyżej określonej kwoty etc.). Szczególnie interesuje mnie usługa

    Minibank24 oraz BRESok i Goniec handlocitka ale tego nie jestem pewien.
    Najsmiesniejszym systemem na rynku jest natomiast zdecydowanie BGZ - interfejs
    ma jak Excel...

  • 3. Data: 2003-03-11 17:18:21
    Od: <o...@o...pl>

    Użytkownik "Tomek" <n...@e...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ktorym centrala firmy kontroluje rachunki oddziałów (podgląd, zgoda na
    > przelewy powyżej określonej kwoty etc.). Szczególnie interesuje mnie

    Zobacz tez system ESOBIG z Banku Millennium

  • 4. Data: 2003-03-11 17:27:35
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    Tomek wrote:

> [...]
    > przelewy powyżej określonej kwoty etc.). Szczególnie interesuje mnie usługa

    jesli zalezy Ci na funkcjonalnosci to zainteresuj sie programem
    Multicash

  • 5. Data: 2003-03-11 17:33:12
    Od: <o...@o...pl>

    Użytkownik <o...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Tomek" <n...@e...pl> napisał w wiadomości
    > elektronicznej
    > usługa
    > >

    > Zobacz tez system ESOBIG z Banku Millennium

    Szczegóły odnosnie ESOBIGa tutaj:

    http://www.bankmillennium.pl/32/65/69/?_a=1334

    http://www.bankmillennium.pl/33/42/45/1593/?_a=1979

  • 6. Data: 2003-03-11 17:35:38
    Od: <o...@o...pl>

    > Użytkownik <o...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Szczegóły odnosnie ESOBIGa tutaj:
    >
    > http://www.bankmillennium.pl/32/65/69/?_a=1334
    >
    > http://www.bankmillennium.pl/33/42/45/1593/?_a=1979

    A programik do obejrzenia i testowania mozna sciagnac sobie z

    http://www.videotel.computerland.pl/