  • 11. Data: 2014-01-31 17:11:00
    Temat: Re: Koniec CASHBACK Synca
    Od: xbartx <b...@h...net>

    W dniu 31.01.2014 00:18, Grzexs pisze:

    > Oj, to takie hobby.

    To ja wiem, jednak hobby zazwyczaj powinno sprawiać przyjemność a z
    moich doświadczeń raczej ciężko o to z Synkiem ;)

    Xenocide

  • 12. Data: 2014-01-31 18:11:16
    Od: "m7marek" <m...@i...pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    > ii. od dnia 1 czerwca, w przypadku umów zawartych do dnia 31 marca 2013.

    Dziwne że tego wcześniej nie zaważyłem, a gdy te limity wchodziły
    przeglądałem zapisy i też myślałem że liczy się rok kalendarzowy. Czyli od
    czerwca zużyłem ponad 4000, ale w jednym miesiącu miałem wiecej niż 1000
    wiec zostało mi jeszcze tylko 300zł do wyrobienia na luty, a w już marcu
    można zamykać rachunek, bo nie ma mi nic do zaoferowania. Moneybacków nie
    bedzie - to nie będzie dylematów czy skarbówce odprowadzać podatek od tego
    "zysku" :)

  • 13. Data: 2014-01-31 18:45:29
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "xbartx" lcghuk$8t9$...@n...news.atman.pl

    > To ja wiem, jednak hobby zazwyczaj powinno sprawiać przyjemność a z moich
    doświadczeń raczej ciężko o to z Synkiem ;)

    No, wiesz, co?... Przyjemność z SynCkiem?... Jak Ci nie wstyd?!

    Przygotowanie SynCków do dojrzałego życia to raczej obowiązek
    i posługa, nie zaś [seksualna rozkosz, czyli] przyjemność...

    -=-

    Szybciej pozamykacie, szybciej będą ,,wakaty'' i szybciej
    weźmiecie kolejne orzeszki czy wisienki... Pieniądz jest
    pieniądzem bez względu na pochodzenie:

    -- twarde, orzeszkowe, nasienne,
    czy
    -- miękkie, wisienne, przyjemne, owocne...

    Jedni wytapetowali mieszkania dzięki SyneCkom, inni
    jedynie wzmocnili budżet, pozostałym ostaną wisienki
    za otwarcia...

    SyneCek odchodzi dość szybko...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 14. Data: 2014-01-31 19:03:32
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "m7marek" napisał w wiadomości grup

    > Dziwne że tego wcześniej nie zaważyłem, a gdy te limity wchodziły
    > przeglądałem zapisy i też myślałem że liczy się rok kalendarzowy. Czyli od

    Ja też wtedy przeglądałem i też z jakiegoś powodu byłem pewien, że liczy się
    rok kalendarzowy.

    A może to znowu działanie w starym stylu Aliora, czyli po cichu w pewnym
    momencie podmienili?