  • 11. Data: 2021-10-04 16:29:41
    Temat: Re: Konfederacja: PiS zmniejsza limity płatności gotówką!
    Od: gosc <t...@z...com>

    r...@k...pl wrote:
    > Zero kumacji.
    > Jak ktoś płaci i tak 500 tys. pod stołem, to niczego to nie zmienia.
    > Brak ewidencjonowania, brak opodatkowania.

    Umysły wytężone do granic możliwości doszły do wniosku, że limity
    płatności gotówką nie wpływają na poziom opodatkowania.
    Gratuluję!

  • 12. Data: 2021-10-04 17:29:52
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu poniedziałek-04-października-2021 o 11:54, r...@k...pl pisze:
    > 500 tys. pod stołem, to niczego to nie zmienia.

    To takie drobne kroczki aż pracownik nie będzie chciał pod stołem bo co
    on z tym zrobi. I co wtedy? Albo bartery i kombinowanie albo dla
    świętego spokoju OPODATKOWANIE.
    To jest zaplanowana ścieżka. Trzeba się temu sprzeciwiać już teraz!

  • 13. Data: 2021-10-04 19:17:13
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 4 Oct 2021 17:29:52 +0200, w
    <615b1df1$0$23915$65785112@news.neostrada.pl>, _Master_ <M...@...pl>
    napisał(-a):

> [...]
    > świętego spokoju OPODATKOWANIE.
    > To jest zaplanowana ścieżka. Trzeba się temu sprzeciwiać już teraz!

    Głupi jesteś i tyle.

  • 14. Data: 2021-10-04 20:28:50
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu poniedziałek-04-października-2021 o 19:17, r...@k...pl pisze: