  • 1. Data: 2021-10-04 19:56:42
    Temat: Aion - jak to jest z tym zasilaniem kartą?
    Od: Grzexs <g...@w...pl>

    Jak to jest z tym zasilaniem kartą konta w Aionie. Czy jeśli wskażę
    kartę kredytową, to będzie to potraktowane jako zakup, czy jako przelew
    z karty, czy jeszcze jakoś inaczej? I jak z prowizjami?
    --
    Grzexs

  • 2. Data: 2021-10-04 20:29:55
    Temat: Re: Aion - jak to jest z tym zasilaniem kartą?
    Od: Waldek <m...@a...nie.dam>

    W dniu 2021-10-04 o 19:56, Grzexs pisze:
    > Jak to jest z tym zasilaniem kartą konta w Aionie. Czy jeśli wskażę
    > kartę kredytową, to będzie to potraktowane jako zakup, czy jako przelew
    > z karty, czy jeszcze jakoś inaczej? I jak z prowizjami?

    Tak to jest, że zależy od karty/banku ;)

    Pozdro

  • 3. Data: 2021-10-04 20:56:16
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    poniedziałek, 4 października 2021 o 19:56:47 UTC+2 Grzexs napisał(a):
    > Jak to jest z tym zasilaniem kartą konta w Aionie. Czy jeśli wskażę
    > kartę kredytową, to będzie to potraktowane jako zakup, czy jako przelew
    > z karty, czy jeszcze jakoś inaczej? I jak z prowizjami?

    citkiem lepiej nie. Pewnie nawet via curve - przekażą MCC.
    Póki co próbowałem z santanderem i bnp - najpierw z kart nadpłaconych, teraz czekam
    na wyciągi z nienadpłaconych.
    Póki co bez opłat.
    A bnp za pierwszą stówkę dał punkty mambonus - a za drugą nie.

  • 4. Data: 2021-10-05 11:02:28
    Od: Robert_DF <r...@g...com>

    > citkiem lepiej nie. Pewnie nawet via curve - przekażą MCC.

    jak wypłaciłem z citka z bankomatu via curve to bez kosztów, ale jak
    zapłaciłem na poczcie to już transakcja w placówce (gotówkowa)

    mbank, tak samo = bez problemów

    --
    pozdrawiam
    Roberts

    kredyty-ubezpieczenia-inwestycje
    https://www.linkedin.com/in/robert-sierant-367503140
    /

  • 5. Data: 2021-10-05 13:28:52
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    wtorek, 5 października 2021 o 11:02:30 UTC+2 Robert_DF napisał(a):
    > jak wypłaciłem z citka z bankomatu via curve to bez kosztów, ale jak
    > zapłaciłem na poczcie to już transakcja w placówce (gotówkowa)

    Eee, a to jakieś świeże informacje? Czy z jakiejś przeszłości?
    Bo i w bezkosztową wypłatę z citka via curve obecnie wątpię - na początku istnienia
    curviszcza przechodziło, ale potem zaczęli dawać informację o "gotówkowości".
    I z pocztą też jakieś nie te czasy - gdzie znalazłeś jeszcze pocztę, w której się
    "wypłaca w kasie", a nie "płaci"?
    I tyczy się to zarówno bezpośredniej płatności KK citka jak i via curve.

  • 6. Data: 2021-10-05 18:00:59
    Od: Robert_DF <r...@g...com>

> [...]
    "wypłaca w kasie", a nie "płaci"?
    > I tyczy się to zarówno bezpośredniej płatności KK citka jak i via curve.

    ostatnia wypłata z bankomatu w opcji jw. w sierpniu, na wrześniowym
    zestawieniu brak opłat za to więc nadal działa

    nie wypłacałem na poczcie, transakcja bezgotówkowa (kilka razy, różne
    placówki), ale citi i tak widział lepiej, dla nich to "transakcja
    szczególna"

    oto treść:
    "W odpowiedzi na Pana zgłoszenie uprzejmie informuję, że odsetki z dnia
    7 maja br., w wysokości 0,01 zł zostały naliczone od transakcji
    szczególnej w dnia 15 kwietnia br., w wysokości 8,70 zł ,,CRV*POCZTA
    POLSKA 01 LONDON GB". Potwierdzam, że odsetki zostały naliczone
    prawidłowo. W związku z tym nie możemy dokonać ich zwrotu.

    Informuję, że w momencie rozliczania transakcji na rachunku karty
    kredytowej system bankowy weryfikuje kategorię usługodawcy po kodzie MCC
    (Merchant Category Code). Wyjaśniam, że kod MCC to oznaczenie nadawane
    przedsiębiorstwu działającemu w danej branży w momencie instalowania
    bankomatu, terminala lub portalu internetowego, służących do płatności
    kartami jednego z globalnych operatorów (Mastercard, Visa).

    Transakcja z dnia 15 kwietnia br., wykonana u usługodawcy ,,POCZTA POLSKA
    01 LONDON GB" została przekazana do naszego banku w celu rozliczenia z
    kodem MCC, który określa typ usługodawcy, jako przekaz pieniężny.

    Informuję, że zgodnie z obowiązująca Tabelą Opłat i Prowizji dla Kart
    Kredytowych Citibank Banku Handlowego w Warszawie S.A., prowizja za
    Transakcję gotówkową i szczególną stanowi 8% wartości Transakcji nie
    mniej niż 10,00 zł."

    8% nie mniej niż 10 zł, ale naliczyli jedynie odsetki chociaż z ww.
    wynika, że te 10 zł również powinni

  • 7. Data: 2021-10-06 16:11:34
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 05.10.2021 o 18:00, Robert_DF pisze:

    > ostatnia wypłata z bankomatu w opcji jw. w sierpniu, na wrześniowym
    > zestawieniu brak opłat za to więc nadal działa

    jaki bankomat??

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 8. Data: 2021-10-07 17:33:24
    Od: Robert_DF <r...@g...com>

    W dniu 06.10.2021 o 16:11, lolekanabolek pisze:

    > jaki bankomat??

    jakiś włoski, nazwy nie pamiętam, to istotne?