  • 1. Data: 2021-10-01 23:13:03
    Temat: Konfederacja: PiS zmniejsza limity płatności gotówką!
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    https://www.youtube.com/watch?v=ZwqPriQE3yo

  • 2. Data: 2021-10-02 20:33:45
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2021-10-01 o 23:13, _Master_ pisze:
    > https://www.youtube.com/watch?v=ZwqPriQE3yo

    Możesz streścić w kilku słowach co to za pomysł?

  • 3. Data: 2021-10-02 22:09:49
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu sobota-02-października-2021 o 20:33, cef pisze:

    > Możesz streścić w kilku słowach co to za pomysł?

    U firmy fizyczny kupi ale tylko do 20 tysi za gotówkę.

    Np. Używany samochód u handlarza i _przymus_ PRZELEWU ;-)

    firma u firmy kupi ale tylko do _8 tysi_ za gotówkę

  • 4. Data: 2021-10-02 22:16:59
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    PS.

    "Trafiłem do aresztu, w którym byli także inni mężczyźni. Z większością
    z nich nie dało się porozmawiać w żadnym europejskim języku. Byli z
    Afryki, jakichś krajów daleko- i bliskowschodnich. Był wśród nich
    obywatel Korei Południowej, z nim akurat mogłem się dogadać po
    angielsku. On został zatrzymany za to, że, zdaniem służb brytyjskich,
    miał przy sobie za dużo gotówki. To za dużo oznaczało dwa tysiące
    dolarów, a więc kwotę, którą bardziej zamożni ludzie przepuszczają w
    jeden wieczór - mówił Rafał Ziemkiewicz."

  • 5. Data: 2021-10-02 22:39:19
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2021-10-02 o 22:16, _Master_ pisze:
> [...]
    > dolarów, a więc kwotę, którą bardziej zamożni ludzie przepuszczają w
    > jeden wieczór - mówił Rafał Ziemkiewicz."

    To w końcu za co go zatrzymali?

    W z Koreańczykiem słusznie zrobili. Po co mu dolary w UK?
    Jakby miał 2 tysiące funtów, to by nie zwrócił uwagi.

    PS
    Generalnie zwisa mi wysokość tej kwoty.
    I tak nie używam prawie gotówki.
    Wiem, wiem,
    śledzą mnie, szpieguja, znają moje nawyki itp

  • 6. Data: 2021-10-03 17:36:25
    Od: gosc <t...@z...com>

    cef wrote:
    > Wiem, wiem,
    > śledzą mnie, szpieguja, znają moje nawyki itp

    Opodatkują "głupcze".

  • 7. Data: 2021-10-03 21:07:17
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 2 Oct 2021 22:16:59 +0200, _Master_ wrote:
> [...]
    > dolarów, a więc kwotę, którą bardziej zamożni ludzie przepuszczają w
    > jeden wieczór - mówił Rafał Ziemkiewicz."

    A jaki jest limit?

    Kiedys byl cykl filmow u australijskich celnikow. U nich trzeba
    zglaszac kwoty powyzej 10 tys dolarow.
    Dolarow australijskich.

    J.

  • 8. Data: 2021-10-03 22:45:39
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2021-10-03 o 17:36, gosc pisze:

    > Opodatkują "głupcze".

    To co jest poza obiegiem i tak jest nieewidencjonowane,
    więc dla opodatkowania nie ma znaczenia.

  • 9. Data: 2021-10-04 08:09:43
    Od: gosc <t...@z...com>

    cef wrote:
    > To co jest poza obiegiem i tak jest nieewidencjonowane,
    > więc dla opodatkowania nie ma znaczenia.

    Pomniejszająć limity płatności gotówką zwiększa się poziom
    ewidencjonowania i pomniejsza poziom poza obiegiem.
    Pomniejszająć limity płatności gotówką zwiększa się poziom opodatkowania.

  • 10. Data: 2021-10-04 11:54:38

    Mon, 4 Oct 2021 08:09:43 +0200, w <615a9aa6$0$507$65785112@news.neostrada.pl>,
    gosc <t...@z...com> napisał(-a):

    > Pomniejszająć limity płatności gotówką zwiększa się poziom
    > ewidencjonowania i pomniejsza poziom poza obiegiem.
    > Pomniejszająć limity płatności gotówką zwiększa się poziom opodatkowania.

    Zero kumacji.
    Jak ktoś płaci i tak 500 tys. pod stołem, to niczego to nie zmienia.
    Brak ewidencjonowania, brak opodatkowania.