    From: Marcin <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Komunikat prasowy Inteligo
    Date: Mon, 04 Feb 2002 18:00:15 +0100

    Wojciech Nawara wrote:

    > Użytkownik "AMRA" <a...@a...com> napisał w wiadomości

    > Dlaczego raz na miesiąc?????
    >
    > Regulamin mówi o trzech miesiącach bez obrotów!

    Kolejna furtka (z ktorej bank moze ale nie musi skorzystac) do walki z
    nieuzywanymi kontami, jesli na rachunku znajduja sie wieksze pieniadze
    to nie sadze zeby bank chcial zamnkac konto nawet po roku niedokonywania
    zadnych operacji. Zreszta przelew pomiedzy wlasnymi rachunkami tez jest
    obrotem, wiec mozna raz na 3 miesiace zrobic obrot, ktory nic nie
    kosztuje,
    mozna tez wyslac quick money na kwote slownie: jeden grosz :)
    Jak ktos nie ma komu to mozna mnie przeslac :)))