  • 1. Data: 2015-04-03 11:10:31
    Temat: Komornicy
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Jeszcze w sprawie komornikow
    http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,17688170,Kurioza
    lna_decyzja_sadu_w_sprawi_zajetego_przez_komornika.h
    tml

    29 maja br. Sąd Rejonowy w Mławie rozpatrzy powództwo Radosława
    Zaremby o zwolnienie spod zajęcia jego ciągnika. Zamierza zrobić to
    siedem miesięcy po zajęciu go przez asesora z łódzkiej kancelarii
    komorniczej, pięć miesięcy po sprzedaży traktora i prawie trzy
    miesiące po postawieniu przez prokuraturę zarzutów Michałowi K. o
    niedopełnienie obowiązków i przekroczenie uprawnień. Powód? Względy
    proceduralne.

    - Sąd ze mnie po raz kolejny zakpił. Pierwszy raz, kiedy aż cztery
    tygodnie czekał z rozpatrzeniem mojego wniosku o wstrzymanie
    postępowania komorniczego. Drugi raz, gdy 9 stycznia 2015 r. oddalił
    skargę na czynności komornika, bo... traktor został sprzedany. I
    teraz.
    Zaremba nie może zrozumieć, dlaczego mławscy sędziowie z wydziału
    cywilnego, choć wiedzą, że on nie jest już właścicielem traktora,
    wyznaczają termin posiedzenia.

    J.