  • 1. Data: 2015-10-10 00:14:55
    Temat: Kolejny raz mBank -- ,,wynagrodzenie'' z firmowego konta
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Gdy leję do ZUS -- leję jako firma, ale gdy do siebie lub do
    US -- leję inaczej, choć leję z tego samego konta, z którego
    leję do ZUS. Tym oto sposobem EB widzi przelew z mBiznes Konta
    jako przelew od osoby prywatnej, nie zaś jako przelew firmowy.
    (firma to DG bez osobowości prawnej, ale nazwę swoją ma)

    Oczywiście mBank za przelew z konta firmowego pobiera
    opłatę -- 1.50 pln za jeden przelew. Bezpłatne z mBiznes
    Konta są tylko przelewy do ZUS i US. Inne (nawet/także
    wewnętrzne) są płatne.

    Co gorsza -- w sierpniu poszły dwa płatne przelewy do EB
    z mBiznes Konta. Jedno z wadliwym tytułem -- moja wina...
    Więc w sierpniu zapłaciłem za lanie 3 pln.

    We wrześniu lałem do EB ze Smart Banku.
    W lipcu -- z Meritum. (firmowe konto merytoryczne
    kosztowało mnie 2 razy po 20 pln -- też moja wina)

    W październiku chyba przeleję z BIZ Banku -- Smart i BIZ to FM Bank.
    W listopadzie być może będę miaU już firmowe Ideologiczne...
    Do grudnia może skuszę się na firmowe EB... (o ile nie jest zbyt drogie)

    -=-

    Kto wie, gdzie są schowane wyciągi w nowym mBanku?

    -=-

    Przy okazji FM Bank w wydaniu Smart Banku.
    Przelew z firmowego konta w Smart do EB najwyraźniej też
    nie zawiera informacji o tym, że idzie z konta firmowego,
    choć potwierdzenie wykonania przelewu tę informację zawiera.

    -=-

    Muszę w EB wykazać, iż leję z firmowego. :) Dzięki temu mogę liczyć
    na kredytówkę, której efektem mogą być polecenia, za które są wisienki...

    Lanie z firmowego dało możliwość odnowienia lokaty (10 kpln na 3 miesiące)
    z 3% na 4% -- i ponoć lokata odnowiła się (na kolejne 3 miesiące) na 4%.

    Zysk? 100/4*MBelka --> około 20 pln

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

    Postscriptum: Krokodyl od Agory, na dole, po lewej stronie ;) strony
    WWW http://eneuel.w.duna.pl pojawi się chyba dziś. Na
    razie jest na szaro. ,,W razie czego'' -- daję niewiele, ale daję.