  • 1. Data: 2015-10-09 08:29:25
    Temat: Rkantor
    Od: gral <n...@e...pl>

    Gdyby ktoś otwierał rkantor.com to może użyć kodu polecającego: 46489434.
    Poświęciłem się dla was i otworzyłem bez kodu, żebyście wy już mieli kod ;)
    Kod daje dodatkowe 500 pkt. (tobie i mnie) czyli 500 jednostek waluty do
    wymiany po kursie średnim. Każdy otwierający (z kodem czy bez) dostaje
    jeszcze 1000.
    A kursy póki co lepsze niż w Aliorze.

  • 2. Data: 2015-10-09 13:18:06
    Temat: Re: Rkantor
    Od: MrMrooz <z...@g...pl>

    W dniu piątek, 9 października 2015 08:29:24 UTC+2 użytkownik gral napisał:
> [...]
    > Kod daje dodatkowe 500 pkt. (tobie i mnie) czyli 500 jednostek waluty do
    > wymiany po kursie średnim. Każdy otwierający (z kodem czy bez) dostaje

    Raz lepsze raz gorsze, zależy od chwili (chyba że mowa nie o AliorKantorze), kiedy
    się sprawdza. I w rkantorze zmieniają się co chwilę (co sekundę?), a nie jak w
    AliorKanotrze - co kilkanaście sekund.

    Pozdrawiam
    Michał M