  • 1. Data: 2015-10-09 22:53:16
    Temat: pytanie o wisienki dla patentowanego lenia :)
    Od: n...@p...pl

    zastanawiałem się ostatnio nad wisienkami, ale
    jestem zbyt wielkim leniem, żeby latać po placówkach
    bankowych, umawiać się z kurierami, a tym bardziej
    płacić fizycznie okazywaną w pkt sprzedaży debetówką

    praktycznie jedynym miejscem gdzie używam debetówki jest
    biedronka i netto, a przecież nie nakupię w miesiącu
    jedzenia za 500zł czy tym bardziej 1000zł bo kto to zje...

    prawie każde wisienki wymagają założenia konta oraz
    dokonania iluś tam transakcji kartowych i ew. przelewów

    gdyby jednak konto można było pe-RFID-nie założyć sobie
    na odległość przelewem, a transacji wisienkowo-kartowych
    dokonywać np. na allegro, to byłbym zainteresowany...

    czy aktualnie którykolwiek bank oferuje wisienki
    dla takiego pachnącego lenia jak ja?! ;)

  • 2. Data: 2015-10-10 02:33:04
    Temat: Re: pytanie o wisienki dla patentowanego lenia :)
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2015-10-09 o 22:53, n...@p...pl pisze:

    > czy aktualnie którykolwiek bank oferuje wisienki
    > dla takiego pachnącego lenia jak ja?! ;)

    Po wisienkach trole dostają sraczki :)

  • 3. Data: 2015-10-10 02:51:56
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <n...@p...pl> b...@g...co

    : gdyby jednak konto można było pe-RFID-nie założyć sobie

    RFID to właśnie karty mają. :)

    : czy aktualnie którykolwiek bank oferuje wisienki
    : dla takiego pachnącego lenia jak ja?! ;)

    W razie czego zapłacisz za debetówkę kilka plnów.

    Krokodyl -- do 1kpln (ale tu trzeba machać ogonem 500 razy)
    EB -- 100 + 100 (chyba +) (nie wiem, czy debetówką potrzebna -- ponoć tak)
    Mille -- nie wiem, ile ;)
    Citi -- 400 (albo 400 + 400) (tu mowa o kredytówce)
    Idea (firmowy) zwraca, ale chyba nie aż 900 pln

    Na mojej stronie też są banery -- za udział zwracam połowę.
    (jak wszystko obskoczysz ;) w dobrym czasie, to nawet parę
    tysięcy wpadnie do podziału)

    Virgin Mobile zwraca za przenosiny -- ponoć wszystko. ;)
    (zostawiając sobie satysfakcję ;) jeno?)

    -=-

    Od serca polecam Virgin Mobile.
    (ma lejek i bardzo dobrą (jak na razie) obsługę)

    I tę stronę -- tez z banerami.

    http://kodcss.pl/

    Polecam też Agorę. (rzecz jasna -- ,,w razie czego'' tez zwracam połowę)

    -=-

    Smart i BIZ -- firmowe założyłem bez kuriera.
    Kiedyś Optimę -- 3 konta bez kuriera.
    Synecek -- 3 konta bez kuriera...

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.