  • 11. Data: 2008-05-27 07:02:37
    Temat: Re: Kokos.pl RRSO i publiczny test jakosci splat uszamy z 15 pozyczkami
    Od: Jan Strybyszewski <g...@...pl>

    RobertS pisze:

    > no to jak to nazwac, nominalne?
    \
    a czort wie nominalne moze byc. Te 29% byloby gdyby spalata byla na
    koniec pozyczki po roku ale splacajac w ratach RRSO jest wyzsze od 29%

    > ale istnieje taka możliwość = 29% na 3 m-ce

    No wlasnie chyba nie, najwyzsze jakie widzialem i jest obecnie to 7,25%

    > najgorsze jest to, że wygląda na to iż kokos.pl nie wie co to jest RRSO, ale
    > udaje, że tego nie wie

    A to napewno

    --
    Portal edukacyjny o inwestowaniu - http://www.inwestowanie.org.pl/

  • 12. Data: 2008-05-27 10:22:06
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > No wlasnie chyba nie, najwyzsze jakie widzialem i jest obecnie to 7,25%

    ale czy to oznacza, że nie można pożyczyć X zł na 3 m-ce i zaplacic 29%
    odsetek?
    czy po prostu nikt takiego oprocentowania nie zaproponował...

    poza tym czy istnieje tam jakaś możliwość wykupienia ubezp. na wypadek
    niewypłacalności dłużnika?
    czy serwis jakoś pomaga jeżeli klient nie spłaca czy tylko ogranicza się do
    wysyłania mu płatnych monitów?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 13. Data: 2008-05-27 11:31:33
    Od: Jan Strybyszewski <g...@...pl>

    RobertS pisze:

    > ale czy to oznacza, że nie można pożyczyć X zł na 3 m-ce i zaplacic 29%
    > odsetek?
    > czy po prostu nikt takiego oprocentowania nie zaproponował...

    Nie pozyczam to nie wiem moze sie nei dac.

    > poza tym czy istnieje tam jakaś możliwość wykupienia ubezp. na wypadek
    > niewypłacalności dłużnika?

    Mozesz wykupic windykacje :)

    > czy serwis jakoś pomaga jeżeli klient nie spłaca czy tylko ogranicza się do
    > wysyłania mu płatnych monitów?

    Pomaga w tym sensie ze da ci ewentaulnie telefon

    --
    Portal edukacyjny o inwestowaniu - http://www.inwestowanie.org.pl/