  • 1. Data: 2008-05-22 11:35:41
    Temat: Kaufland/Real (Niemcy) & VE
    Od: "Alex Panx" <a...@f...e-mail.com>

    Witam.
    Czy ktoś z szanownych grupowiczów nie orientuje się jak przedstawia się
    możliwość zapłaty kartą płatniczą (Visa Electron) w sklepach Real oraz
    Kaufland na terenie Niemiec?

    Czy podobnie jak ma to miejsce w Polsce nie występuje tam problem z
    akceptacją kart płatniczych, czy też lepiej zaopatrzyć się w euro przed
    większymi zakupami?;)

    Pozdrawiam i dziękuję za informację.

  • 2. Data: 2008-05-22 15:48:01
    Temat: Re: Kaufland/Real (Niemcy) & VE
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Czy ktoś z szanownych grupowiczów nie orientuje się jak przedstawia się
    > możliwość zapłaty kartą płatniczą (Visa Electron) w sklepach Real oraz
    > Kaufland na terenie Niemiec?

    Sprawdź strony ichnie www...
    W kilku Kauflandach, w których byłem da się zapłacić tylko niemiecką karta
    debetową i żadną inną...

    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 3. Data: 2008-05-22 18:22:38
    Od: "Alex Panx" <a...@f...e-mail.com>

    "Maciej Loret" news:g14510$t19$1@nemesis.news.neostrada.pl

    > Sprawdź strony ichnie www...
    > W kilku Kauflandach, w których byłem da się zapłacić tylko niemiecką karta
    > debetową i żadną inną...

    Masz na myśli tą całą EC Karte?
    A tak na marginesie to jak taka sytuacja ma się do SEPA? Czy Niemcy nie mają
    obowiązku już akceptować "globalnych" kart (Mastercard, Visa)?

  • 4. Data: 2008-05-23 19:49:02
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Masz na myśli tą całą EC Karte?

    Tak.

    > A tak na marginesie to jak taka sytuacja ma się do SEPA? Czy Niemcy nie
    > mają
    > obowiązku już akceptować "globalnych" kart (Mastercard, Visa)?

    Nie wiem, ale uważam, że są 100 lat za nami w kwestii akceptowania kk...

    Pozdrawiam,
    Maciej Loret