  • 1. Data: 2008-05-22 19:30:18
    Temat: BIK i kredyt hipoteczny
    Od: bzyku <5...@o...pl>

    Witam.
    Kiedys moja byla zona wziela kredyt dla mamy na splate zadluzenia w
    spoldzielni. Ja jako maz sie podpisalem pod tym kredytem. Niedlugo
    pozniej sie rozstalismy, wzielismy rozwod i nasze drogi sie rozeszly.
    Bylo to ok 2003 roku. Niestety, kredyt nie zostal splacony i
    dowiedzialem sie, ze jets do zaplaty jeszcze ponad 3 tys. Zadzwonilem do
    banku i wytlumaczylem swoja sytuacje, ale Pani poinformowala mnie , ze
    no niestety.... Wiec powiedzialem tej pani , ze splace 1800zl bo tyle
    bylo kapitalu a reszte niech scigaja moja byla zone. Teraz jestem w
    drugim zwiazku malzenskim i chcielismy wziazc kredyt hipoteczny na zakup
    mieszkania. Niestety mam problem.
    Co tu robic?
    Czy te adnotacje w BIKu znikna po 15.06.2008 roku nawet jak nie zostalo
    uregulowane do konca?
    Pozdrawiam
    Tomek

  • 2. Data: 2008-05-22 20:22:57
    Temat: Re: BIK i kredyt hipoteczny
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    bzyku pisze:
> [...]
    > mieszkania. Niestety mam problem.
    > Co tu robic?
    > Czy te adnotacje w BIKu znikna po 15.06.2008 roku nawet jak nie zostalo

    Nawet jak zyrujesz obcej osobie to nie ma zmiluj sie.
    Bankow nie obchodza aktualne relacje pomiedzy kredytobiorcami
    W chwili brania kredytu byliscie we wspolnocie majatkowej.

    Moze sprobuj osobiscie dotrzec w banku do kompetentnej osoby i
    wynegocjuj pisemna umowe dotyczaca rozdzielenia zaleglosci w celu splaty
    dotyczacej cie czesci. Sprobuj rowniez skorzystac z pomocy prawnika, ale
    przy tak niewielkiej kwocie nie oplaca sie wdawac w wieksze niz
    sporadyczna porada, koszty prawnicze.

    Wpisy w Bik znikaja po 5-u latach, ale od dnia splaty (a i to nie zawsze).

  • 3. Data: 2008-05-23 06:23:57
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Thu, 22 May 2008 21:30:18 +0200, bzyku <5...@o...pl> wrote:

> [...]
    >dowiedzialem sie, ze jets do zaplaty jeszcze ponad 3 tys. Zadzwonilem do
    >banku i wytlumaczylem swoja sytuacje, ale Pani poinformowala mnie , ze

    A jak podzieliliście majątek w czasie rozwodu, kto 'dostał' kredyt?

    --
    ___________ (R)
    ___________/ GG: 3524356

  • 4. Data: 2008-05-23 13:18:15
    Od: bzyku <5...@o...pl>

    Adam Płaszczyca pisze:

    > A jak podzieliliście majątek w czasie rozwodu, kto 'dostał' kredyt?

    Nie dzielilismy nic w czasie rozwodu. Kredyt miala splacac jej mama, ale
    wyszlo jak wyszlo - nie splacala.

  • 5. Data: 2008-05-24 20:14:03
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl>

    Użytkownik "bzyku" <5...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Nie dzielilismy nic w czasie rozwodu. Kredyt miala splacac jej mama, ale
    > wyszlo jak wyszlo - nie splacala.

    obawiam się, że do czasu spłaty tego będzie problem, po uregulowaniu możesz
    wystąpić do banku o usunięcie twojego wpisu pogoogluj na ten temat albo
    skorzystaj z doradców np. tu

    http://www.goldfinance.pl/porady-kredytowe/porady-kr
    edytowe/jestes-w-bik-pomozemy-ci.html

    bez usuwania wpisu jeśli jest to jeden wpis na niewielką kwotę, to możesz
    ewentualnie spróbować kredyt w dombanku niestety koszt będzie wyższy;)

    pzdr,
    dkzzzzzzzzzzzzzzz.

  • 6. Data: 2008-05-25 15:27:22
    Od: "Tania hipoteka " <t...@g...pl>

    Nie ma szans na kredyt. Zwlaszcza jesli zadluzenie jest wciaz niesplacone.
    Trzeba temat zamknac, a dopiero pozniej zastanawiac sie nad szansa uzyskania
    kredytu. Choc wielkich nadziei nie powinienes miec.