  • 1. Data: 2003-08-03 15:09:27
    Temat: Kochany WBKBZ
    Od: "Łukasz" <l...@p...com.wytnij.to>

    Lubię ten bank. Wprowadził od 1 sierpnia opłatę za prowadzenie konta
    walutowego (1zł/m-c, ale zawsze). Nie korzystam już z niego, więc chciałem
    go zamknąć. W piątek grzecznie ustawiłem się w kolejce do niedysponentek.
    Najpierw jedna, potem druga w końcu powiedziano mi, że mogę też zamknąć w
    kasie.
    Uradowany udałem się do kasjerki. Zamknęła przede mną okienko. Pomyślałem:
    tylko spokojnie. Jeszcze parę minut. I udało się.
    Na rachunku miałem w historii tylko 2 operacje (wpłata i przelew tej kwoty
    na konto za granicą). Tak więc saldo na rachunku było 0$. A tu pani kasjerka
    do mnie, że trzeba zapłacić jeszcze 9,97$. Pytam za co? A pani, że nie wie.
    Może za prowadzenie konta. Tłumaczę jej, że nie było opłat za prowadzenie
    tego konta. No to ona, że pewnie za wyciągi. Ja jej na to, że nie życzyłem
    sobie wyciągów i ich nie dostawałem. No to ona nie wie za co, ale tak system
    naliczył. Po mojej prośbie zadzwoniła do kogoś w Poznaniu. Niestety osoba ta
    też nie była w stanie stwierdzić za co ta opłata, ale skoro system naliczył,
    to trzeba zapłacić.
    Czy wam też zdarzają się przypadki, że nie wiadomo skąd pojawia się przy
    zamykaniu konta opłata, której nie ma w historii???
    Jutro wybieram się do kierownika pomarudzić troszkę.

    Pozdrawiam,
    Łukasz

  • 2. Data: 2003-08-04 11:05:40
    Temat: Re: Kochany WBKBZ
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Łukasz" <
> [...]
    kasjerka
    > do mnie, że trzeba zapłacić jeszcze 9,97$. Pytam za co? A pani, że nie

    przy przelewach zagranice dochodza (jak sie na to zgodziles) koszty obcych
    bankow, a jak nie masz innego konta to nie mieli z czego potracic i czekali
    az sie zjawisz.
    innego wytlumaczenia nie widze
    *** blad ***

  • 3. Data: 2003-08-04 12:45:03
    Od: "Łukasz" <l...@p...com.wytnij.to>

> [...]
    >
    > przy przelewach zagranice dochodza (jak sie na to zgodziles) koszty obcych
    > bankow, a jak nie masz innego konta to nie mieli z czego potracic i

    Właśnie mieli tego typu opłarty ew. pobierać z innego konta.
    Poza tym inni też wpłacali w tym samym czasie na ten rachunek (w
    zagranicznym banku) i im nic dodatkowo nie naliczono.

    Pozdrawiam,
    Łukasz