  • 21. Data: 2014-10-24 22:25:19
    Temat: Re: Klamczuchy z mbanku i odpowiedz z aliorku
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2014-10-24 15:40, jg pisze:

    > czysciles kompa z cookies? na innym kompie tez? mojej mamie na mlinii
    > nagadali, ze sie nie da wrocic jak juz (przez pomylke) wdepnela w nowy.
    > wystarczylo wykasowac dane przegladarki...

    To nic nie daje, bo od dawna miałem dostęp do nowego serwisu a z uporem
    maniaka logowałem się do starego. W komunikacie z linkiem do logowania
    do nowego serwisu wyświetliło mi, że - cytuję: "Jak wcześniej
    informowaliśmy między 21 a 25 października stracisz możliwość logowania
    się do starego serwisu" Jako, że informacji w skrzynce wiadomości mBanku
    po zalogowaniu się na konto nie czytam, bo tam głównie reklamowy spam a
    adres e-mail w ich systemie od paru lat podany był już nieaktualny (żeby
    go zmienić trzeba było a) zmienić autoryzację operacji z kart kodów na
    kody SMS-owe lub b) zadzwonić na mLinię i podyktować nowy adres, więc mi
    się nie chciało, bo nie potrzebowałem) to i nie znałem dnia, ani
    godziny. W każdym razie do starego systemu już się nie zaloguję (czy mi
    się to poodba, czy nie).

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 22. Data: 2014-10-25 16:31:04
    Od: jg <f...@f...pl>

    Dnia Fri, 24 Oct 2014 22:25:19 +0200, Krystek napisał(a):

    > To nic nie daje, bo od dawna miałem dostęp do nowego serwisu a z uporem
    > maniaka logowałem się do starego. W komunikacie z linkiem do logowania

    co sie dzieje jak wpiszesz login i haslo na ekranie ze starym logowaniem?
    a) uruchamia sie nowy serwis,
    b) pojawia sie jakis komunikat typu 'nie da sie' z linkiem do nowego
    logowania,
    c) automatycznie przerzuca do logowania do nowego serwisu?

    --
    jg

  • 23. Data: 2014-10-25 17:59:06
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 25.10.2014 o 16:31, jg pisze:

> [...]
    > logowania,
    > c) automatycznie przerzuca do logowania do nowego serwisu?

    Na wuj drazysz? Jak zablokuja to juz sie nie dostaniesz chyba ze sam
    sobie napiszesz ten serwis od nowa. Komunikat jest taki:

    "Posiadasz dostęp wyłącznie do nowej wersji serwisu
    transakcyjnego.­Zaloguj się za pomocą nadanego identyfikatora i
    ustalonego hasła na stronie https://online.­mbank.pl/pl/Log­in"

  • 24. Data: 2014-10-26 01:05:19
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2014-10-25 17:59, neoniusz pisze:

> [...]
    >
    > "Posiadasz dostęp wyłącznie do nowej wersji serwisu
    > transakcyjnego.­Zaloguj się za pomocą nadanego identyfikatora i

    Pisałem już, że przy próbie logowania do starego serwisu wyskakuje
    komunikat. Jest dokładnie tak, jak napisał neoniusz. Żadne czyszczenie
    cookies, cache'a przeglądarki i inne cuda wianki tu nie pomogą, bo
    serwer blokuje logowanie konkretnego identyfikatora do starego systemu i
    w zamian serwuje komunikat z propozycją logowania przez nowy (jedynie
    słuszny) link do nowego interfejsu.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 25. Data: 2014-10-27 13:10:59
    Od: Dąbrowski <n...@a...pl>

    W dniu 2014-10-21 19:50, neoniusz pisze:

    > Ciekawe czy jestesmy ostatni? ;)

    Nie. Mi maja wyłączyć miedzy 28 a 31 października.

  • 26. Data: 2014-10-27 17:07:18
    Od: mx <m...@o...pl>

    On 27/10/2014 13:10, Dąbrowski wrote:

    > Nie. Mi maja wyłączyć miedzy 28 a 31 października.
    No, Ty to raczej pierwszy jesteś ;)

  • 27. Data: 2014-11-04 14:40:49
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) writes:

    > Nie. Mi jeszcze nie napisali.

    Wykrakałem :)
    --8<---------------cut here---------------start------------->8---
    W Twoim przypadku wyłączenie odbędzie się pomiędzy 9 a 12 grudnia 2014
    r.
    --8<---------------cut here---------------end--------------->8---
    KJ

    --
    http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swin
    ki-w-new-jersey/

  • 28. Data: 2014-11-04 22:53:24
    Od: Imka <s...@g...pl>

    Dnia Tue, 04 Nov 2014 14:40:49 +0100, Kamil Jońca napisał(a):

    > Wykrakałem :)
    > --8<---------------cut here---------------start------------->8---
    > W Twoim przypadku wyłączenie odbędzie się pomiędzy 9 a 12 grudnia 2014
    > r.
    > --8<---------------cut here---------------end--------------->8---

    Parafrazując Mistrza Przyborę: "Panie, całe dwa tygodnie dłużej na
    starym interfejsie mbankowym, jak ja panu zazdroszczę!" :)

    --
    Imka

  • 29. Data: 2014-11-26 18:04:02
    Od: Imka <s...@g...pl>

    Dnia Tue, 21 Oct 2014 18:10:38 +0200, neoniusz napisał(a):

    > Otoz odnosnie nowego serwisu:
    >
    > "W Twoim przypadku wyłączenie odbędzie się pomiędzy 18 a 25 listopada
    > 2014 r."
    >
    > SMS przed chwila:
    >
    > "mBank: Twoj dostep do poprzedniego serwisu transakcyjnego zostal wylaczony"

    U mnie było "między 25 a 28 listopada".
    Jest 26, komunikat wygasł, dostęp jeszcze mam, smsa żadnego nie było.

    Zastanawiam się, czy nie strzelić sobie pamiątkowej słitfoci na tle
    skrinszota starego intefejsu ;)

    --
    Imka

  • 30. Data: 2014-11-27 09:29:19
    Od: Imka <s...@g...pl>

    Dnia Wed, 26 Nov 2014 18:04:02 +0100, Imka napisał(a):

    > U mnie było "między 25 a 28 listopada".
    > Jest 26, komunikat wygasł, dostęp jeszcze mam, smsa żadnego nie było.
    >
    > Zastanawiam się, czy nie strzelić sobie pamiątkowej słitfoci na tle
    > skrinszota starego intefejsu ;)

    Było sobie strzelić tę słitfocię.

    Z kronikarskiego obowiązku - wyłączyli 27-go.
    SMSa żadnego nie było.

    --
    Imka