  • 1. Data: 2014-10-21 13:01:43
    Temat: Karta kredytowa ze zwrotem np. 1%
    Od: ls <l...@w...pl>

    Hej,
    Jest teraz na rynku jakas karta kredytowa ze zwrotem min. 1%?
    Chodzi mi o karte dostepna dla wiekszosci, nie indywidualnie negocjowana, cos jak
    kiedys Polbank-Era.
    No i jakie sa oplaty, ew. warunki zwolnienia z oplat.

    --
    pozdr.
    ls

  • 2. Data: 2014-10-21 18:15:24
    Temat: Re: Karta kredytowa ze zwrotem np. 1%
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    kiedys Polbank-Era.
    > No i jakie sa oplaty, ew. warunki zwolnienia z oplat.

    takich to już teraz nie ma...

    możesz mieć rabaty, ale bezwarunkowego cashbanku na wszystkim nie ma

    ps
    w GNB możesz mieć debetówkę, która daje 10% zwrotu miesięcznie (realnie
    max. 36 zł i 300 zł na rok)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2014-10-22 15:24:34
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2014-10-21 o 18:15, RobertS pisze:

    > takich to już teraz nie ma...
    >
    > możesz mieć rabaty, ale bezwarunkowego cashbanku na wszystkim nie ma

    No jeszcze chiba jeszcze są - skoro mam takową
    ale nie całkiem bezwarunkowy CB tj. 1zl od 100 - (1%)
    przy czym naliczane jest od min. 100 jednorazowo i wielokrotności tegoż

  • 4. Data: 2014-10-22 17:47:56
    Od: mx <m...@o...pl>

    On 22/10/2014 15:24, Waldek wrote:
> [...]

    BGŻ przysłał spama systemowego - 5% zwrotu w wybranych sklepach, o
    szczegóły pytaj doradcę.

  • 5. Data: 2014-10-22 18:16:06
    Od: mx <m...@o...pl>

    On 22/10/2014 17:47, mx wrote:

    > BGŻ przysłał spama systemowego - 5% zwrotu w wybranych sklepach, o
    > szczegóły pytaj doradcę.

    Doradca właśnie sam zadzwonił:

    + 72 zł/rok lub 6 zł/m-c,
    + 1500 obrotu w 3 pierwszych okr. roz. i pierwszy rok za darmo,
    + 5% od zakupów tylko w Biedronce!
    + 9000 obrotu w pierwszym roku i drugi za free,
    + wybór Visa czy MC, wybór zbliżeniówka lub nie,
    + limit 47000 za zgodą żony, bez tylko 20000,
    + tylko historia wpływu wynagrodzenia od czasów wiewiórek,
    + pół godziny oświadczeń a i tak kurier przyjedzie z umową i kartą,

  • 6. Data: 2014-10-23 09:49:01
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2014-10-22 o 18:16, mx pisze:

    > Doradca właśnie sam zadzwonił:
    >
    > + 72 zł/rok lub 6 zł/m-c,
    > + 1500 obrotu w 3 pierwszych okr. roz. i pierwszy rok za darmo,
    > + 5% od zakupów tylko w Biedronce!

    No łał ... szaleństwo - 120 w biedronie i zwraca się koszt karty ;)
    - a jaki limit miesięczny cofki - 50 zeta ?

    Coś straszne "parcie" banki przejawiają na tą biedronę ;)

  • 7. Data: 2014-10-23 10:04:29
    Od: luc <b...@g...de>

    W dniu czwartek, 23 października 2014 09:49:18 UTC+2 użytkownik Waldek napisał:

    > No łał ... szaleństwo - 120 w biedronie i zwraca się koszt karty ;)
    > - a jaki limit miesięczny cofki - 50 zeta ?
    >
    > Coś straszne "parcie" banki przejawiają na tą biedronę ;)

    A to jest karta MC? Może Biedronka sama to sponsoruje, by w ten sposób nałapać
    klientów do obrotów, które dadzą im mniejszy IF:

    http://biuro-prasowe.mastercard.pl/informacje-prasow
    e/mastercard-zacheca-duze-sieci-handlowe-do-promocji
    -obrotu-bezgotowkowego,290/

    pzdrwm
    luc

  • 8. Data: 2014-10-23 10:32:47
    Od: mx <m...@o...pl>

    On 23/10/2014 10:04, luc wrote:

    > A to jest karta MC? Może Biedronka sama to sponsoruje, by w ten sposób nałapać
    klientów do obrotów, które dadzą im mniejszy IF:

    MC lub Visa, decydujesz sam, cofka taka sama.
    Na pytanie wprost, zdecydowana odpowiedź doradcy, brak limitu na cofkę!
    Aż trudno uwierzyć, ale kto pół Biedronki wykupi?

  • 9. Data: 2014-10-23 14:15:32
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2014-10-23 o 10:32, mx pisze:
    > MC lub Visa, decydujesz sam, cofka taka sama.

    > Na pytanie wprost, zdecydowana odpowiedź doradcy, brak limitu na cofkę!
    > Aż trudno uwierzyć, ale kto pół Biedronki wykupi?

    Hmm ... nie ufałbym tak do końca temu doradcy ;)

  • 10. Data: 2014-10-23 19:23:37
    Od: mx <m...@o...pl>

    On 23/10/2014 14:15, Waldek wrote:

    > Hmm ... nie ufałbym tak do końca temu doradcy ;)

    Święte słowa, mam regulamin. 20 zł max. i już zupełny śmiech:

    "4. Program obowiązuje do ostatniego dnia Cyklu rozliczeniowego
    zakończonego w grudniu 2014 r."

    Wygląda, że to cofka jednorazowa. Raczej mi się wirtualne zadłużenie nie
    powiększy.

    https://www.dropbox.com/s/w4bksnf7igxe4wl/Regulamin%
    20Programu%20Premiowego%20dla%20Posiadaczy%20Kart%20
    Kredytowych%20Banku%20BG%C5%BB%20-%20CK.pdf?dl=0