  • 11. Data: 2014-10-22 00:50:18
    Temat: Re: Klamczuchy z mbanku i odpowiedz z aliorku
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2014-10-21 18:39, Imka pisze:

    > SMSa nie dostałam. Do nowego serwisu nigdy jeszcze się nie logowałam.
    > Czekam z niecierpliwością na 'pomiędzy' ;)

    A tak w ogóle to ciekawy błąd zauważyłem w systemie transakcyjnym: jeśli
    robimy przelew i wybierzemy opcję "przelew jednorazowy" a jako numer
    rachunku wstawimy odbiorcę zdefiniowanego na liście (opcją "Pobierz z
    listy" obok pola do wprowadzania numeru konta) i tenże odbiorca jest
    zdefiniowany tak, że robimy na jego rachunek przelew bez autoryzacji
    kodem to przy wykonywaniu przelewu system transakcyjny poprosi nas o hasło.

    Żeby wykonać przelew na rachunek, który jest zdefiniowany na liście
    odbiorców i ustanowiony do przelewów bez podawania kodu to musimy wejść
    w "Odbiorcy zdefiniowani" > "Lista odbiorców", stamtąd wybrać
    zdefiniowanego odbiorcę opcją "wykonaj przelew" przy tymże odbiorcy.
    Wtedy nie zapyta o hasło.

    Już się parę razy na to naciąłem. Ktoś, kto ma kody na papierowych
    kartach może się wkurzyć, gdy znienacka poprosi go o kod przy odbiorcy
    zdefiniowanym do przelewów bez podawania jednorazowego hasła.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 12. Data: 2014-10-22 10:57:11
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    Użytkownik "Kamil "Jońca"" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Nie. Mi jeszcze nie napisali.
    Mi też nie.
    P.G.

  • 13. Data: 2014-10-22 19:57:28
    Od: xbartx <b...@h...net>

    W dniu 21.10.2014 o 18:39, Imka pisze:

    > SMSa nie dostałam. Do nowego serwisu nigdy jeszcze się nie logowałam.
    > Czekam z niecierpliwością na 'pomiędzy' ;)

    Jak masz w haśle znak % to uważaj, bo nowe www go nie obsługuje i trzeba
    go zmienić w starym, no a jak stary nieczynny to... ;)

    Xenocide

  • 14. Data: 2014-10-22 20:05:54
    Od: xbartx <b...@h...net>

    W dniu 22.10.2014 o 00:50, Krystek pisze:

> [...]
    > zdefiniowany tak, że robimy na jego rachunek przelew bez autoryzacji
    > kodem to przy wykonywaniu przelewu system transakcyjny poprosi nas o hasło.

    Właśnie sprawdziłem. Jakby potraktowali to tak, że przy przelewie
    jednorazowym możesz wrzucić sobie dane ze zdefiniowanego i je np.
    poprawić czy coś, to wtedy ma to powiedzmy sens. Ale nie możesz do końca
    modyfikować takiego przelewu, bo nie można zmienić nr rachunku. Także
    kupy się to nie trzyma trochę.

    Xenocide

  • 15. Data: 2014-10-22 20:40:47
    Od: Imka <s...@g...pl>

    Dnia Wed, 22 Oct 2014 19:57:28 +0200, xbartx napisał(a):

    > Jak masz w haśle znak % to uważaj, bo nowe www go nie obsługuje i trzeba
    > go zmienić w starym, no a jak stary nieczynny to... ;)

    Akurat w mBanku nie mam procenta :) Ale dobrze wiedzieć, thx.

    Tak btw, zadzwonili dziś do mnie. Nie wiem z czym (ktoś wie?), bo od
    razu powiedziałam że nie jestem zainteresowana (czymkolwiek). Zapytali
    dlaczegóż to, ach, dlaczegóż taka niechęć do banku - wyjaśniłam żem
    bezrobotna, zatem ani pożyczki, ani kredytu mi nie dadzą, a na
    lokatę/struktury/inne inwestycje nie mam.

    Chyba odkryłam genialny patent na pozbycie się namolnego telemarketera
    bankowego - pierwszy raz to on sam (bardzo szybko) zakończył rozmowę :)

    --
    Imka

  • 16. Data: 2014-10-22 20:50:50
    Od: xbartx <b...@h...net>

    W dniu 22.10.2014 o 20:40, Imka pisze:

    > Akurat w mBanku nie mam procenta :) Ale dobrze wiedzieć, thx.

    Tutaj ewentualnie cała lista do wglądu:

    <http://www.mbank.pl/pomoc/info/bezpieczenstwo/bezpi
    eczenstwo-procesu-logowania-do-nowego-serwisu.html>

    > Chyba odkryłam genialny patent na pozbycie się namolnego telemarketera
    > bankowego - pierwszy raz to on sam (bardzo szybko) zakończył rozmowę :)

    Ja tam zawsze albo nie zgadzam się na nagrywanie albo atakuje absurdem w
    stylu "nie mogę rozmawiać, bo zaraz wyjeżdżam na Syberię i nie mam
    pojęcia kiedy wrócę". Biedny bezrobotny to też dobra opcja ;)

    Xenocide

  • 17. Data: 2014-10-22 21:00:29
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-10-22 20:05, xbartx pisze:

> [...]
    > poprawić czy coś, to wtedy ma to powiedzmy sens. Ale nie możesz do końca
    > modyfikować takiego przelewu, bo nie można zmienić nr rachunku. Także

    Można. Wpisujesz dane na przelewie z książki obiorców. Potem pokazuje
    się przycisk "Zmodyfikuj". Modyfikujesz, następnie pokazuje się przycisk
    do zrealizowania przelewu.
    Teraz jest szybciej i normalniej pod tym względem.

    --
    animka

  • 18. Data: 2014-10-24 01:45:14
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

> [...]
    > poprawić czy coś, to wtedy ma to powiedzmy sens. Ale nie możesz do końca
    > modyfikować takiego przelewu, bo nie można zmienić nr rachunku. Także

    Miałem na myśli oczywiście stary interfejs mB (od którego zostałem
    właśnie brutalnie odcięty; przy każdej próbie logowania do starej wersji
    systemu wyskakuje komunikat o niemożności logowania się do starej wersji
    i linkiem do strony dostępu do nowego systemu).

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 19. Data: 2014-10-24 15:40:12
    Od: jg <f...@f...pl>

    Dnia Fri, 24 Oct 2014 01:45:14 +0200, Krystek napisał(a):

> [...]
    > systemu wyskakuje komunikat o niemożności logowania się do starej wersji
    > i linkiem do strony dostępu do nowego systemu).

    czysciles kompa z cookies? na innym kompie tez? mojej mamie na mlinii
    nagadali, ze sie nie da wrocic jak juz (przez pomylke) wdepnela w nowy.
    wystarczylo wykasowac dane przegladarki...

    --
    jg

  • 20. Data: 2014-10-24 18:49:15
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 24.10.2014 o 15:40, jg pisze:

    > czysciles kompa z cookies? na innym kompie tez? mojej mamie na mlinii
    > nagadali, ze sie nie da wrocic jak juz (przez pomylke) wdepnela w nowy.
    > wystarczylo wykasowac dane przegladarki...

    Jak wylaczyli to wylaczyli, cookiesy nie pomoga. Przed "graniczna" data
    oczywiscie, mozna sie logowac tu i tu. Pozniej tylko do nowego.