  • 1. Data: 2004-10-18 13:30:24
    Temat: Kilka różnych pytań
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl>

    Testuję właśnie rachunki w różnych bankach i pewnie za kilka miesięcy
    większość z nich zlikwiduję. Na razie mam kilka pytań

    OKO ING.
    Nie mam ochoty na dostęp z internetu, gdyż uważam, że klucz
    przechowywany u siebie albo w banku jest mniej bezpieczny niż np token
    albo karta kodów jednorazowych. Bank twierdzi, że do nowo zakładanych
    rachunków nie będą wysyłać wyciągów pocztą.
    a. Czy istnieje możliwość bezpłatnego wyciągu (lub chociaż wydruku
    stanu konta) po zgłoszeniu się w Oddziale. Jeśli tak to czy w dowolnym
    czy tylko w tym w którym był zakładany rachunek.
    b. czy odsetki są naliczane na koniec miesiąca czy na zaknięcie dnia 28
    każdego miesiąca

    VW e-direct.
    a. Czy ktoś testował zapłatę VAT firmowego z rachunku prywatnego. Czy
    się da i czy jakiś regulamin tego nie zabrania. Wiem, że zakaz ten
    został niedawno usunięty z prawa bankowego.
    b. Czy do rachunku firmowego i prywatnego jest jeden token czy osobne.
    c. Czy przelewy między firmowym i prywatnym są on-line lub co najmniej
    niemal on-line
    d. Czy przy zakładaniu konta Plus trzeba przejść procedurę trwającą tak
    samo długo jak przy zakładaniu e-direct (e-direct już mam)

    mBank
    a. czy przelewy między firmowym i prywatnym są on-line
    b. czy dobrze odczytuję TOiP że dla przelew z firmowego na prywatny
    prowizja jest taka sama jak dla przelewów do innego banku

    Może ktoś znajdzie czas i krótko odpowie

    Dzięki

  • 2. Data: 2004-10-18 14:07:10
    Temat: Re: Kilka różnych pytań
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    jureq wrote:
> [...]
    > albo karta kodów jednorazowych. Bank twierdzi, że do nowo zakładanych
    > rachunków nie będą wysyłać wyciągów pocztą.

    mozesz zapisac sobie klucz prywatny na dyskietce a potem ją zniszczyć
    - bedziesz mogł wejsc na strone www, zobaczyc saldo i historie
    ale nie bedziesz mog zrobic zadnej operacji, ani nawet napisac do nich
    w ramach korespondencji wewnętrznej.
    To jest bezpieczniejsze niz karta czy token :-)
    *** blad ***

  • 3. Data: 2004-10-18 14:15:11
    Od: "XxX" <b...@a...email>

    > mBank
    > a. czy przelewy między firmowym i prywatnym są on-line

    tak, sa w czasie rzeczywistym i trwaja mniej niz sekunde (przeladowanie
    strony)

    > b. czy dobrze odczytuję TOiP że dla przelew z firmowego na prywatny
    > prowizja jest taka sama jak dla przelewów do innego banku

    dokladnie tak, przelew prywatny -> firmowy kosztuje cie 0.00, natomiast
    firmowy -> prywatny 1.00PLN