    From: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Kilka kont w Millenet
    Date: Fri, 17 Sep 2004 17:48:04 +0200

    Mój klient ma dostęp do trzech kont w Millenium (swoje, firmowe,
    stowarzyszenia) i w związku z tym trzy certyfikaty.

    Po restarcie wpisuje numer klienta, potem login, hasło i wybiera
    certyfikat. I działa. Jednak kolejne próby wejścia na inne konta
    kończą się po podaniu loginu i hasła komunikatem o niewłaściwym
    certyfikacie (nie ma już okna wyboru). Pomaga dopiero restart
    (próbowałem usunąć cookies, ale nie pomogło).
    Certyfikaty są zarejestrowane w przeglądarce.

    Pod 801632632 poradzono mi, żebym wyłączył opcję "Nie monituj o
    zaznaczenie certyfikatu klienta, gdy nie ma certyfikatów lub istnieje
    tylko jeden", ale nie pomogło (zresztą w tym przypadku są trzy
    certyfikaty, więc ta opcja chyba nie może nic zmienić w tym
    przypadku).

    Jest jakieś obejście?

    A może Mozilla poradzi sobie z tym?
    --