  • 1. Data: 2004-09-17 16:21:34
    Temat: [ING] jak sie otwiera OKO?
    Od: "ATZ Rzeszow" <atz_rzeszow@_SPAMIK_PRECZ_gazeta.pl>

    Bedzie pare lamerskich pytan :)
    Zalozmy, ze nie mam zadnego konta w ING. Wypelniam w necie formularz
    otwarcia OKO, ale zeby miec dostep do niego potrzebuje tez ING
    BankOnLine. Obejdzie sie bez wizyty w oddziale? Czy wystarczy formularz
    na stronie www i czy formularz ten wypelnia sie jednoczesnie z formularzem
    OKO czy wpierw nalezy odeslac umowe do banku.
    Z gory dzieki,

    GP

  • 2. Data: 2004-09-17 17:55:23
    Temat: Re: [ING] jak sie otwiera OKO?
    Od: "Piotr Hołda \(usuń z adresu co niepotrzebne\)" <p...@w...pl>

    W artykule news:cif2ua$cta$1@inews.gazeta.pl,
    ATZ Rzeszow z adresu <atz_rzeszow@_SPAMIK_PRECZ_gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
    > formularz na stronie www i czy formularz ten wypelnia sie
    > jednoczesnie z formularzem OKO czy wpierw nalezy odeslac umowe do

    Wypełniasz oba formularze i czekasz na telefon. Gdy zadzwoni miła pani,
    ładnie jej przytakujesz i prosisz o przysłanie umowy pocztą. Odsyłasz umowę
    i gotowe.
    Możesz też iść do oddziału ale komu by się chciało :)

    --
    *Pozdrawiam*
    *Piotr Hołda*

  • 3. Data: 2004-09-17 18:16:33
    Od: "alexander" <alex_home@NOSPAM>

    > Wypełniasz oba formularze i czekasz [...]
    > Odsyłasz umowę i gotowe.

    > Możesz też iść do oddziału ale komu by się chciało :)

    Moze temu co sie nie chce chodzic na poczte i miec cala sprawe zalatwiona od
    reki? ;)

  • 4. Data: 2004-09-18 08:57:51
    Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <u...@u...net>

    "alexander" <alex_home@NOSPAM> wrote in message
    > Moze temu co sie nie chce chodzic na poczte i miec cala sprawe zalatwiona
    od
    > reki? ;)

    Od kiedy zeby wyslac list trzeba isc na poczte?

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak
    GG 1213856

  • 5. Data: 2004-09-18 15:01:48
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > i gotowe.
    > Możesz też iść do oddziału ale komu by się chciało :)

    Hmmm,
    a jeśli do oddziału mam bliżej, niż do skrzynki pocztowej?;-)

  • 6. Data: 2004-09-18 15:35:51
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Sat, 18 Sep 2004 17:40:49 +0200, "alexander" <alex_home@NOSPAM>
    wrote:

    >A od kiedy nie trzeba?

    można dać listonoszowi. Podejrzewam, że od paruset lat...
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 7. Data: 2004-09-18 15:40:49
    Od: "alexander" <alex_home@NOSPAM>

  • 8. Data: 2004-09-18 15:49:52
    Od: "alexander" <alex_home@NOSPAM>

    > można dać listonoszowi. Podejrzewam, że od paruset lat...

    Ja nie widzialem swojego listonosza od wielu miesiecy, no ale pewno moglbym
    wziac z jeden dzien urlopu i wyczekiwac czy przypadkiem nie przejezdza pod
    moim domem. To jest jakies rozwiazanie...

  • 9. Data: 2004-09-18 18:41:12
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 18 Sep 2004 10:57:51 +0200,
    osoba podpisana: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <u...@u...net> <>
    napisała:
    > "alexander" <alex_home@NOSPAM> wrote in message
    > od
    >
    > Od kiedy zeby wyslac list trzeba isc na poczte?
    Pomijając jakieś dziwne przypadki, zawsze kiedy wysyłam polecony (a
    wysyłanie innych do banków i ogólnie instytucji uważam za nierozsądne)
    to musiałem fatygować się na pocztę.
    KJ

    --
    JIDs: k...@j...aster.pl , k...@j...wp.pl
    Niebawem ludziom, zwierzętom, i książkom wyrosną antenki.