  • 1. Data: 2003-12-03 11:40:26
    Temat: Kiedy mBank ksieguje sesje KIR?
    Od: "Franz " <f...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Czekam... czekam... i kupa :(
    Parę dni temu gosc z Allegro robil mi przelew przed 10.00 z Millenium - na
    eKoncie bylo cos koło 17.00

    Wczoraj wieczorem sam zlecilem przelew z Inteligo (wiec powinno wyjsc do 8.00)
    a kasy na eKoncie dalej nie ma mimo ze w FAQ'u mBanku pisze ze I przychodzaca
    sesja KIR jest do 12.00 - i co znowu sie pojawi po 15.00 ???

    W druga strone dziala 'jak w zegarku' - sesja przychodzaca w Inteligo jest do
    11.30, nie mam obawy ze jak bede chcial o 11.40 wybrac kase z bankomatu to
    bede stal jak glupi i czekal...

    Moze to drobna rzecz ale denerwuje - kiedy sobie dzien wczesniej zaplanuje ze
    chce miec kase na koncie w poludnie to chyba stac bank na to zeby mi to
    zapewnic z max 10 minutowa obsuwa...

    Franz

  • 2. Data: 2003-12-03 11:45:26
    Temat: Re: Kiedy mBank ksieguje sesje KIR?
    Od: "PSOLS" <p...@p...onet.pl>

    >Moze to drobna rzecz ale denerwuje - kiedy sobie dzien wczesniej zaplanuje ze
    >chce miec kase na koncie w poludnie to chyba stac bank na to zeby mi to
    >zapewnic z max 10 minutowa obsuwa...

    Nie można takich rzeczy planować. Gość puścił do mnie przelew z BZWBK w
    czwartek popołudniu, a więc wyszedł w piatek rano i powinien w piątek do
    wieczora być w mBanku.
    Ostatecznie dotarł do mnie we wtorek wieczorem.
    Wszystkie dane na przelewie były prawidłowe.
    Krótko mówiąc - niczego nie można sobie zaplanować.

    PSOLS
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 3. Data: 2003-12-03 11:51:52
    Od: "Harry Zimm" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Franz " <f...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    przychodzaca
    > sesja KIR jest do 12.00 - i co znowu sie pojawi po 15.00 ???

    Kurcze mam to samo wczoraj z Lukasa wysłałem dwa przelewy na ekonto jeden po
    drugim i jeden doszedł a drugi nie...pytałem przed chwilą experta i mówi, że
    po 15 prawdopodobnie bedzie....dziwne. Pozdrawiam HZ

  • 4. Data: 2003-12-03 12:02:01
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    0...@p...pl,
    PSOLS <p...@p...onet.pl>:

    > Nie można takich rzeczy planować. Gość puścił do mnie przelew z BZWBK
    > w czwartek popołudniu, a więc wyszedł w piatek rano i powinien w
    > piątek do wieczora być w mBanku.
    > Ostatecznie dotarł do mnie we wtorek wieczorem.

    Z BZWBK to normalne.

    > Krótko mówiąc - niczego nie można sobie zaplanować.

    Bez przesady.

    --
    Robert

  • 5. Data: 2003-12-03 12:03:26
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bqki3a$6es$...@i...gazeta.pl,
    Franz <f...@g...SKASUJ-TO.pl>:
> [...]
    > do 8.00) a kasy na eKoncie dalej nie ma mimo ze w FAQ'u mBanku pisze
    > ze I przychodzaca sesja KIR jest do 12.00 - i co znowu sie pojawi po

    O 12 zaczyna sie "wsysanie". Zobaczyc mozna zaksiegowane typowo 12.30-13.

    --
    Robert

  • 6. Data: 2003-12-03 12:08:20
    Od: "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net>

    Użytkownik "Robert" <u...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Z BZWBK to normalne.

    Potwierdzam.
    Zazwyczaj mialam tak, ze gdy przelew z BZ WBK ktos mi slal to szedl 3-4 dni
    robocze na mBank.
    pocieszam sie ze koledze, ktory ma rarchunek w Lukasie przepewy z BZWBK ida
    jeszcze dluzej.

    m.

  • 7. Data: 2003-12-03 13:44:12
    Od: "ATZ Rzeszow" <a...@w...pl>

    podobnie mialem VW -> mBank
    zlecony kolo 7 (wiec powinien wyjsc I sesja) a przylazl dopiero ok. 16

    GP

  • 8. Data: 2003-12-03 22:34:27
    Od: "piotrek" <p...@p...pl>

> [...]
    > Ostatecznie dotarł do mnie we wtorek wieczorem.
    > Wszystkie dane na przelewie były prawidłowe.
    > Krótko mówiąc - niczego nie można sobie zaplanować.

    Bo BZWBK sa dwa typy przelewow:
    elixir - ktory jest wysylany najblizsza sesja
    tani - ktory idzie bodajze nastepnego dnia

    piotrek

  • 9. Data: 2003-12-03 22:56:34
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    Dnia 2003-12-03 23:34, Użytkownik piotrek napisał:

    > Bo BZWBK sa dwa typy przelewow:
    > elixir - ktory jest wysylany najblizsza sesja

    I doszedl do mnie (konto w Citi) po 2 dniach roboczych :>

    > tani - ktory idzie bodajze nastepnego dnia

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 504 583105