  • 1. Data: 2009-10-16 07:45:52
    Temat: Kiedy koniec?
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    Pamiętam dramatyczny tytuł wątku z lutego : "Kiedy to się k... skończy?"
    Brak takich wpisów teraz :). Proponuję zakończyć dzisiaj, podciągnijmy
    jeszcze trochę powyżej szczytu i spadajmy. Ktoś za?

    pozdrawiam

    kc

  • 2. Data: 2009-10-16 08:01:18
    Temat: Re: Kiedy koniec?
    Od: "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl>

    > Pamiętam dramatyczny tytuł wątku z lutego : "Kiedy to się k... skończy?"
    > Brak takich wpisów teraz :). Proponuję zakończyć dzisiaj, podciągnijmy
    > jeszcze trochę powyżej szczytu i spadajmy. Ktoś za?

    Propozycja spozniona. Zjazd ze szczytu byl wczoraj. Dzis podjazd tylko na
    2318 i znowu w dol
    Leszek

  • 3. Data: 2009-10-16 08:04:19
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Zapodaj jakas analize zamiast zadawac pytania.

    D.

  • 4. Data: 2009-10-16 08:05:32
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Z czego tak wychodzi?

    D.

  • 5. Data: 2009-10-16 08:05:58
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    Lech Dubrowski <3...@3...com.pl> napisał(a):

    > Propozycja spozniona. Zjazd ze szczytu byl wczoraj. Dzis podjazd tylko na
    > 2318 i znowu w dol
    > Leszek

    Zmartfiłeś mnie, bo jeżeli przyjąć twój scenariusz, to to jeszcze nie jest
    koniec :)

    kc

  • 6. Data: 2009-10-16 08:22:28
    Od: "Dars" <d...@p...onet.pl>

    >Z czego tak wychodzi?
    >
    > D.

    Dieter a Ty grasz na GPW czy tak tylko sobie piszesz.......
    Przewidywac i wróżyc co bedzie to kazdy moze
    ale jeszcze przy tym zarobic to jest sztuka.
    Wczoraj byki dostały tak mocno że dzisiaj jest juz strach a wczoraj
    widzieli takie wysokie góry.... duży robi co chce.......

    pzdr
    Dars

  • 7. Data: 2009-10-16 08:50:15
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Ze swoim stazem Dars myslalem, ze juz wyrosles z uzywania okreslen typu: duzy,
    ofe, oni, grubasy, szwagry, zagranica.

    D.

  • 8. Data: 2009-10-16 09:28:29
    Od: "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl>

    >Z czego tak wychodzi?

    Nie staram sie przewidywac przyszlosci. Tylko majac do dyspozycji biezac
    dane S&P500, NIKKEI i pelen arkusz zlecen na WIG 20, moge stwierdzic ze w
    tej chwili nic nie wskazuje na wyjscie dzis ponad poziom 2318

    Leszek

  • 9. Data: 2009-10-16 09:58:03
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl> wrote in message

> [...]
    > dane S&P500, NIKKEI i pelen arkusz zlecen na WIG 20, moge stwierdzic ze w
    > tej chwili nic nie wskazuje na wyjscie dzis ponad poziom 2318

    pełny arkusz zlecen, za ile i gdzie jesli moge zapytac :) ?
    george

  • 10. Data: 2009-10-16 10:11:40
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    george <g...@v...pl> napisał(a):

    > pełny arkusz zlecen, za ile i gdzie jesli moge zapytac :) ?
    > george

    gratisowo tu:

    http://mojeinwestycje.interia.pl/gie/prof/kontrakty/
    notowania?wlid=6044