  • 1. Data: 2009-10-15 08:50:30
    Temat: jeszcze o ZUS dla zainteresowanych
    Od: Zbyszek <zbign@naserwerze_o2.pl>

    Ponieważ temat emerytów na grupie poruszył kwestie ZUS, dziele sie
    znaleziskiem :
    http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,33181,50138
    30.html

    po prawej tez link:
    http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,33181,50171
    42.html

    odpowiedź ZUS powinna trafić do działu Humor. Jak widać lekceważenie
    zaleceń NIK jest
    całkowicie dopuszczalne.

    Z.

  • 2. Data: 2009-10-15 12:18:47
    Temat: Re: jeszcze o ZUS dla zainteresowanych
    Od: games <g...@g...home.pl>

    Zbyszek pisze:
> [...]
    42.html

    > odpowiedź ZUS powinna trafić do działu Humor. Jak widać lekceważenie

    Czy ja dobrze policzylem ze jesli ZUS wydaje na 48 tysiecy prawonikow
    3,5 miliarda rocznie to jeden pracownik powinien dostawac pensje
    6076zl miesiecznie?

  • 3. Data: 2009-10-15 12:22:56
    Od: Zbyszek <zbign@naserwerze_o2.pl>

    Dnia 15-10-2009 o 14:18:47 games <g...@g...home.pl> napisał(a):

    > Czy ja dobrze policzylem ze jesli ZUS wydaje na 48 tysiecy prawonikow
    > 3,5 miliarda rocznie to jeden pracownik powinien dostawac pensje
    > 6076zl miesiecznie?

    Ta kwota to jak rozumiem artykuł koszty całkowite, a wiec nie tylko płace.
    "Izba ustaliła, że działalność ZUS co roku kosztowała wszystkich
    podatników ok. 3,4 mld zł.
    To koszty m.in. wypłaty wynagrodzeń dla ok. 48 tys. pracowników i
    utrzymanie budynków."

    jaki jest procentowy udział płac, utrzymania systemów, budynkow - nie wiem.

    Z.

  • 4. Data: 2009-10-15 13:50:50
    Od: " ab" <a...@g...pl>

    A jak oni podaja te place ? bo jesli brutto to z tej kwoty i tak ponad 30%
    wraca do panstwa wiec tak naprawde nie jest to wydatek.