  • 11. Data: 2009-10-16 10:19:43
    Temat: Re: Kiedy koniec?
    Od: "Dars" <d...@p...onet.pl>

    O własnie kiedys mówiło sie o szwagrach.....
    a teraz juz cisza......... duży gracz teraz jest :)

    pzdr
    Dars

  • 12. Data: 2009-10-16 10:22:52
    Od: macieks <m...@g...com>

    On 16 Paź, 10:04, "Dieter" <d...@a...pl> wrote:
    > Zapodaj jakas analize zamiast zadawac pytania.
    >
    > D.
    >
    > --

    To może ja.
    Nie mam teraz możliwości technicznych wkleić rysunku, ale każdy może
    go sobie zrobić sam :)

    Wchodzimy http://stooq.pl/.
    Wybieramy analiza techniczna SP500 albo DJ.
    Dodajemy VOL, RSI i MACD. Układ dzienny.

    Po szczytach od maja do dziś rysuje górne ograniczenie kanału
    (wzrostowy)
    Na RSI, MACD i VOl od sierpnia do dziś po szczytach rysujemy linie
    trendu (spadkowy)

    Widzimy dość dużą dywergencję.
    U nas LOP dochodzi do 100K, takie wielkości są przy max/min

    Jak ktoś lubi cykle: początek marca dołek; 4 miesiące; początek lipca
    dołek; 4 miesiące; początek listopada szczyt ??????????????? A jak
    dołek to dopiero by była rura w górę :)

    Wynik starcia poznamy za jeden, pięć a może nawet za dziesięć dni (dwa
    tygodnie stał SP500 pod 950)

  • 13. Data: 2009-10-16 11:11:02
    Od: "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl>

    > pełny arkusz zlecen, za ile i gdzie jesli moge zapytac :) ?

    W XTB 136PLN/miesiac. Mozna u nich inwestowac w NIKKEI i S&P500

    Leszek

  • 14. Data: 2009-10-16 12:18:44
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl> wrote in message

    > W XTB 136PLN/miesiac. Mozna u nich inwestowac w NIKKEI i S&P500
    >
    > Leszek

    dzieki,
    grasz tam na S&P ? wypłacają ?

  • 15. Data: 2009-10-16 12:42:06
    Od: "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl>

    > dzieki,
    > grasz tam na S&P ? wypłacają ?

    Tak, i to natychmiast po zamknieciu masz gotowke na rachunku, w tym roku
    wprowadzili mozliwosc samodzielnych wyplat z rachunku forex i wplaty kartami
    platniczymi. Rachunek na WGPW to odrebna umowa z opcja na instrumenty
    pochodne. Chyba niedlugo wprowadza kredyt na zakup akcji nowych spolek.
    Poczytaj sobie http://xtb.pl

  • 16. Data: 2009-10-16 12:50:00
    Od: macieks <m...@g...com>

    On 16 Paź, 14:42, "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl> wrote:

> [...]
    > platniczymi. Rachunek na WGPW to odrebna umowa z opcja na instrumenty
    > pochodne. Chyba niedlugo wprowadza kredyt na zakup akcji nowych spolek.

    Mógłbyś podać jaki jest spread/koszt zakupu/sprzedaży SP500. Nie
    jestem wygodnicki, poprostu nie mogę dokładnie tego określić używając
    ich strony.
    I czy są koszty trzymania pozycji przez noc.

    Z góry wielkie dzięki za info

  • 17. Data: 2009-10-16 14:04:52
    Od: "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl>

    Użytkownik "macieks"
    > Mógłbyś podać jaki jest spread/koszt zakupu/sprzedaży SP500.

    8pkt

    http://www.xtb.pl/strona.php?p=122

  • 18. Data: 2009-10-16 17:30:46
    Od: macieks <m...@g...com>

    On 16 Paź, 12:22, macieks <m...@g...com> wrote:

> [...]
    > dołek to dopiero by była rura w górę :)
    >
    > Wynik starcia poznamy za jeden, pięć a może nawet za dziesięć dni (dwa

    Graficzna prezentacja:
    http://mmmacieksss.wrzuta.pl/obraz/powieksz/6BtuL6du
    eRG

    Ale czy taki stan rzeczy mówi brać S? Byłbym ostrożny. Dziś. Byki mają
    o co walczyć, ośmiomiesięczna linia trendu wzrostowego.
    Sam osobiście dzisiaj brałem L przed fix i USD/PLN w dół na krótki
    termin.
    Na długi termin od tygodnia kupuje opcje OW20L9270(wzrostowa) i
    OW20X9180(spadkowa), ze średnią zakupu ...naście pln i z przewagą
    ilości po stronie spadkowej. Wyskok/Spadek indeksu o >=300 pktów w
    ciągu miesiąca powinien pokryć koszt zakupu drugiej strony i dać
    ładnie zarobić.
    Taki jest plan, zobaczymy jak wyjdzie :)

  • 19. Data: 2009-10-16 17:37:18
    Od: macieks <m...@g...com>

    On 16 Paź, 16:04, "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl> wrote:
    > Użytkownik "macieks"

    > 8pkt
    >
    > http://www.xtb.pl/strona.php?p=122

    No właśnie 8. Też to widziałem, tylko chciałem się upewnić. Dużo.
    Styl grania który sobie ćwiczę na SP500 ma SL 15.
    Przy 8 wejście i wyjście :) Na demo widziałem ok 0.5

    No chyba żeby 8 pkt było na instrumencie x10 lewar?

  • 20. Data: 2009-10-16 17:56:33
    Od: macieks <m...@g...com>

    On 16 Paź, 19:30, macieks <m...@g...com> wrote:

> [...]
    > ciągu miesiąca powinien pokryć koszt zakupu drugiej strony i dać
    > ładnie zarobić.
    > Taki jest plan, zobaczymy jak wyjdzie :)

    Jeszcze mi się przypomniało.
    Rozpędzony na wzroście OIL mógłby sprawdzić 80 i EURUSD 1.50, przed
    teoretyczną korektą :) :) :)