  • 1. Data: 2002-10-25 13:04:59
    Temat: Kiedy PEKAO obniży % pożyczek??????
    Od: s...@o...pl

    Mam już dość tych złodzieji - RPP obniża stopy prawie co miesiąc o 100 pkt a
    Pekao w tym czasie łaskawie obniżylo oprocentowanie pożyczki w Eurokoncie z
    19,75 na 19,50. Przy obecnych stopach to po prostu ZŁODZIEJSTWO

  • 2. Data: 2002-10-25 13:09:24
    Temat: Re: Kiedy PEKAO obniży % pożyczek??????
    Od: "Dracor" <d...@p...onet.pl>

    <s...@o...pl> wrote in message
    > Mam już dość tych złodzieji - RPP obniża stopy prawie co miesiąc o 100 pkt a
    > Pekao w tym czasie łaskawie obniżylo oprocentowanie pożyczki w Eurokoncie z
    > 19,75 na 19,50. Przy obecnych stopach to po prostu ZŁODZIEJSTWO

    A tam Spekulancie ;-), nie irytuj sie tylko powiedz im pa, pa, tak jak ja to
    zrobilem
    i idz do MultiBanku. A i to nie jest zlodziejstwo tylko lichwa ;-))

    Pozdrawiam Dracor.

  • 3. Data: 2002-10-25 13:11:10
    Od: s...@o...pl

> [...]
    > zrobilem
    > i idz do MultiBanku. A i to nie jest zlodziejstwo tylko lichwa ;-))

    Niestety musiałbym spłacić całą pożyczkę - a Multi nie chce mi takiej wysokości
    pożyczki. Jestem w kropce.

  • 4. Data: 2002-10-25 13:22:41
    Od: s...@o...pl

> [...]
    > Pekao w tym czasie łaskawie obniżylo oprocentowanie pożyczki w Eurokoncie z
    > 19,75 na 19,50. Przy obecnych stopach to po prostu ZŁODZIEJSTWO

    Zgadzam się w pełni - czyste złodziejstwo

  • 5. Data: 2002-10-25 13:25:03
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Niestety musiałbym spłacić całą pożyczkę - a Multi nie chce mi takiej
    wysokości
    > pożyczki. Jestem w kropce.

    A to musisz szukać dalej. To jest normalny biznes. Nie ma w nim żadnego
    złodziejstwa. Co najwyżej pobożne życzenia

  • 6. Data: 2002-10-25 13:27:17
    Od: s...@o...pl

    19,50 kiedy Multi daje pożyczki po 13 to złodziejstwo - nic dodać nic ująć

  • 7. Data: 2002-10-25 13:52:55
    Od: g...@l...mm.pl (Grzegorz Dabrowski)

    spoko_02 napisal:

    > Zgadzam się w pełni - czyste złodziejstwo

    Zdaje sie, ze nie ma obowiazku korzystania z uslug banku pekao -
    glosujcie nogami; a tak swoja droga to czy w szanownej Komisji wypada
    pisywac takie rzeczy o jednej z lepszych spolek gieldowych? ;)

    Pozdrawiam, Grzegorz

  • 8. Data: 2002-10-25 13:59:28
    Od: s...@o...pl

> [...]
    > glosujcie nogami; a tak swoja droga to czy w szanownej Komisji wypada
    > pisywac takie rzeczy o jednej z lepszych spolek gieldowych? ;)

    Jestem klientem tego banku i oceniam go jako klient

  • 9. Data: 2002-10-25 14:03:50
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Dabrowski" <g...@l...mm.pl> napisał w wiadomości
    > glosujcie nogami; a tak swoja droga to czy w szanownej Komisji wypada
    > pisywac takie rzeczy o jednej z lepszych spolek gieldowych? ;)

    Dzięki dużej różnicy procentów kredytowych i depozytowych Pekao ma znakomity
    zysk.
    To jest biznes.
    Złodziejstwo to haracz dla "zbrojnej zorganizowanej grupy przestępczej"
    czyli podatki państwowe.
    Bo gdyby one służyły dobru ogólnemu, to jeszcze rozumiem, ale one w dużej
    części są rozkradane przez "najbliższych"

  • 10. Data: 2002-10-25 14:57:37
    Od: "jo44" <j...@o...pl>

    Użytkownik "berdycz" napisał w wiadomości ...

> [...]
    > Bo gdyby one służyły dobru ogólnemu, to jeszcze rozumiem, ale one w dużej
    > części są rozkradane przez "najbliższych"

    Może się mylę, ale słysze "głos Jakuba, lecz suknia Ezawa..."