  • 1. Data: 2004-03-24 21:12:05
    Temat: MultiBank Białystok (i... Al-Kaida???)
    Od: "Ola" <y...@o...pl>

    Placówka w Białymstoku nieczynna 24 marca.

    W związku z działaniami straży pożarnej i innych służb miejskich w budynku, w
    którym znajduje się CUF w Białymstoku dniu 24.03.2004 roku placówka ta będzie
    zamknięta dla Klientów.

    Za utrudnienia przepraszamy.

    ------
    co sie stało na Legionowej 28 ?????????
    ćwiczenia czy Osama bin Laden ??????

  • 2. Data: 2004-03-24 23:35:41
    Temat: Re: MultiBank Białystok (i... Al-Kaida???)
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Ola napisała:
    > co sie stało na Legionowej 28 ?????????
    > ćwiczenia czy Osama bin Laden ??????

    a przypadkiem to nie ten "atak" na sklep w wieżowcu, gdzie jakiś koleś
    podrzucił trującą substancję? Ewakuowali wieżowiec i odkażali budynek. 5
    osób w szpitalu. I to wcale nie były ćwiczenia...
    (http://miasta.gazeta.pl/bialystok/1,35235,1985912.h
    tml)

    K.

  • 3. Data: 2004-03-25 07:31:06
    Od: "adart" <a...@o...pl>

    > a przypadkiem to nie ten "atak" na sklep w wieżowcu, gdzie jakiś koleś >
    podrzucił trującą substancję? Ewakuowali wieżowiec i odkażali budynek. 5 >
    osób w szpitalu. I to wcale nie były ćwiczenia...

    a w dodatku na górze gdzie miesci sie urząd marszałkowski goscila delegacja
    z hiszpani. byli przerazeni.

  • 4. Data: 2004-03-25 08:01:04
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    Al-Kaida?

    Z życia wzięte:

    Polska filia międzynarodowego koncernu zajmującego się masowymi usługami
    finansowymi dostała wytyczne, żeby wdrożyć u siebie procedurę kontroli, czy
    przypadkiem nie są zawierane umowy z ludźmi podejrzanymi o terroryzm i ogólnie
    niepoprawnymi politycznie i finansowo. Był tam między innymi Osama.

    Analityk po przejrzeniu założeń powiedział: "Nie ma problemu. Podajcie mi tylko
    jego PESEL." :-)

    Jacek

  • 5. Data: 2004-03-28 10:19:05
    Od: "Ola" <y...@o...pl>