    From: "MXW" <m...@n...here>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: "Kasa jest w bankach"
    Date: Thu, 25 Mar 2004 14:50:31 +0100

    > No to moze inaczej. Sam nie naleze do zwolennikow UWoli wiedzacych wszystko
    > najlepiej, ale mowisz o zadluzeniu realnym czy nominalnym, czy liczysz
    > odsetki od girkowskiego dlugu, oraz czy twierdzisz, ze tamta klika rzadzila
    > caly czas?

    ojej a kto dzisiaj zwraca uwage na takie szczegoly ?
    Sa liczby podawane przez media i to wystarczy przecietnemu Kowalskiemu.
    I ktora "klika"? Przeciez elektorat Leppera wie ze jest tylko jedna.

    > Ponad to - co do myslenia - nie uwazasz ze zachodnie banki obracami
    > pieniadzmi polskich obywateli - i ich kpital wlasny to ok. 8% tego co w
    > systemie bankowym jest - i co biedny Lepper zrobi jak ludzie wycofaja kase,
    > bo beda sie bac takich pomyslow?

    nie sadze zeby lepper przejmowal sie nie swoimi pieniedzmi.
    nie wiem co zrobi ale wiem co powie: "po co bylo trzymac pieniadze w obcych
    bankach" ?
    Z drugiej strony katastrofa i tak jest nieunikniona, rozne sprytne
    sztuczki NBP na czele z wydrukiem nowych pieniedzy tylko ja opozniaja
    na zasadzie przelewania z jednego naczynia w drugie i pokazywania
    tylko tego pelnego.

    > No nie sadzilem, ze na tej grupie znajda sie zwolennicy Mulata....

    no sorry ze popatrzylem realnie ;-(