  • 11. Data: 2020-09-23 09:15:04
    Temat: Re: Karty wirtualne - free
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu wtorek, 22 września 2020 23:40:58 UTC+2 użytkownik rad... napisał:
> [...]
    mBąka" - karty wirtualne eKarta "bez plastiku" wydają za darmo, nie ma tez opłaty
    rocznej.

    > Dobra, co mam kliknąć? :)

    W apce (o ST nie piszę, bo z racji wyłączenia "czwartej zgody" ST mBąka wygląda u
    mnie - szczególnie w części wnioskowej - inaczej niż "normalnie" - mam np. możliwość
    zamówienia debetówki mc gold - co się udało do mkonta intensive i mam ją w kolekcji -
    mimo że mLinki twierdziły, że tych kart "już się nie wydaje" ;) :
    - ns dole puk w "finanse",
    - na górze puk w "karty",
    - puk w "karta do rachunku / wybieram" z "plusem w kółeczku" (pod "karty debetowe")
    (ale nie w "nowa karta", to prowadzi na manowce - naprawdę można się poczuć jak w
    "tricky castle"),
    - wybierasz eKonto,
    - wybierasz "do płacenia w internecie"
    - przesuwasz w bok aż pojawi się "z eKartą USD/EUR bez plastiku" - z naciskiem na
    "bez plastiku", zaś EUR czy USD - jak wolisz, możesz wziąć obie.

    Ale jeśli potrzebujesz do płatności zagranicznych to lepiej doczytaj, ile będą
    kosztować - albo od razu bierz IKA i/lub citka.

  • 12. Data: 2020-09-23 13:11:30

    Wed, 23 Sep 2020 00:15:04 -0700 (PDT), w
    <a7beb964-a63e-4a6b-bb3c-d51938432f71o@googlegroups.
    com>, Dawid Rutkowski
    <d...@w...pl> napisał(-a):

> [...]
    (ale nie w "nowa karta", to prowadzi na manowce - naprawdę można się poczuć jak w

    Ehh, a ja klikałem w "eKarta"
    Ale widzę, że jest powiązana z eKontem, a nie doładowywana tuż przed
    transakcją. Szkoda.
    Dzięki :)