  • 1. Data: 2009-07-01 17:00:31
    Temat: Karty przedpłacone i amazon.com
    Od: Marcin Ciesielski <m...@o...nospam.pl>

    Chciałbym zapytać, czy któraś z dostępnych na rynku kart przedpłaconych (o
    ile wiem, sprzedaje takie tylko ING i BZWBK) jest akceptowana przez
    amazon.com. Dzisiaj próbowałem przedpłaconej Visy BZWBK i mimo obietnic, że
    działa w sklepach internetowych, przyszło już jedno "We're writing to let
    you know that we are having difficulty processing Visa (exp. 2011/05)
    payment for the above transaction", ale będę jeszcze sprawdzać, może
    błędnie wpisałem numer, jeśli się nie uda, to trudno, straciłem 15 zł za
    kartę. A jak z ING (http://www.ingbank.pl/u235/navi/34520 )?

    Niestety mam konto w PKO BP, z którego z pewnych względów jeszcze przez
    pewien czas nie będę mógł zrezygnować i mimo pojawiających się od lat
    (http://www.money.pl/banki/wiadomosci/artykul/karta%
    3Bdebetowa%3Bzaplacisz%3Bw%3Binternecie,12,0,230412.
    html
    ) obietnic, że zostaną tam udostępnione płatności kartami debetowymi w
    Internecie, nic do tej pory z tych wypowiedzi nie wynikło.

  • 2. Data: 2009-07-01 19:23:44
    Temat: Re: Karty przedpłacone i amazon.com
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Marcin Ciesielski wrote:
> [...]
    > ) obietnic, że zostaną tam udostępnione płatności kartami debetowymi w
    > Internecie, nic do tej pory z tych wypowiedzi nie wynikło.

    pekao sa ma cos co sie nazywa visa clasic
    taka pseudo karta kredytowa. Ile na nia wplacisz tyle masz do
    dyspozycji, ale przez innych widziana jest jak normalna kredytowka,
    dziala z amazon.com na pewno.

  • 3. Data: 2009-07-02 13:06:45
    Od: "LadyRoot" <l...@a...pl>

    Mam kartę witrualną VISA z ING - działa bez zarzutu (Amazon US).

    Za to z mBankową wirtualną zaczynają być problemy.

    --
    LadyRoot

    -----------------------------------
    The future is not what it used to be.

  • 4. Data: 2009-07-09 17:47:20
    Od: Marcin Ciesielski <m...@o...nospam.pl>

    Dnia Wed, 1 Jul 2009 19:00:31 +0200, Marcin Ciesielski napisał(a):

> [...]
    > payment for the above transaction", ale będę jeszcze sprawdzać, może
    > błędnie wpisałem numer, jeśli się nie uda, to trudno, straciłem 15 zł za

    Zwracam honor, jednak mimo pierwszego błędu w kolejnej próbie płatność
    została poprawnie ściągnięta z karty, więc udało się zapłacić w
    amerykańskim Amazonie prepaidem z BZWBK (a nawet już odebrałem przesyłkę).

    Ale i tak dobrze było się dowiedzieć, że karta wirtualna ING również tam
    działa.