  • 1. Data: 2009-07-01 16:25:27
    Temat: DOMINET BANK - Żenująca Instytucja
    Od: " " <t...@N...gazeta.pl>

    Zapraszam do zapoznania się z poniższym tekstem.
    Odradzam każdemu ten bank. Po za opisaną historią dodam ,iż naliczyli mi 20 zł
    za duplikat karty gdyż poprzednią przysłali źle wydrukowaną /brak nr kodu do
    autoryzacji transakcji internetowych/ nie z mojej winy obciążyli mnie 20 zł.
    bark jakiejkolwiek odpowiedzi an reklamację mimo ,iż termin odpowiedzi upłynął
    już jakieś 2 tyg. temu reszta materiału tu
    http://forum.gazeta.pl/forum/w,383,96689875,96689875
    ,Dominet_Bank_uwaga_na_nich_i_ich_karty_kredytowe.ht
    ml